مربی استقلال کرونا گرفت



به گزارش دلگرم، حنیف عمران زاده مدافع سابق آبی پوشان پایتخت که این فصل به عنوان مربی در کادرفنی استقلال فعالیت می کند روز گذشته بعد از داشتن برخی علائم تست کرونا داد و با آمدن جواب این تست مشخص شد که او مبتلا شده است.


بر این اساس حنیف عمران زاده بعد از مشورت با پزشکان خودش را قرنطینه کرده است و در تمرینات استقلال هم غایب است.


عمران زاده به همین خاطر علاوه بر تمرینات در مسابقه با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر هم غایب خواهد بود.


تیم استقلال باید روز شنبه ۲۵ بهمن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند که عمران زاده نمی‌تواند روی نیمکت آبی پوشان بنشیند.


حنیف عمران‌زاده متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۴ در شهر نور مازنداران بوده و فوتبال خود را از تیم جوانان شاهین تهران در در پست مدافع میانی شروع کرد.


او در سال ۱۳۸۰ به تیم پاس تهران پیوست. اولین فصل حضور حنیف عمران زاده در لیگ برتر، در سال ۱۳۸۲ و تیم پاس تهران به سرمربیگری مجید جلالی بود.


او در آن فصل موفق به کسب اولین قهرمانی خود در لیگ برتر نیز گردید. پس از یک سال حضور در این تیم، به صورت قرضی به ملوان بندر انزلی پیوست و زیر نظر نصرت ایراندوست مشغول به کار شد. یک سال بعد و در فصل ۸۵–۱۳۸۴ به پاس بازگشت.


مربی استقلال کرونا گرفت


با انتقال پاس به شهر همدان در سال ۱۳۸۵، او نیز به این تیم رفت و دو فصل در این تیم حضور داشت. عمران زاده در سال ۱۳۸۷ به استقلال تهران پیوست و تا سال ۱۳۹۵، زیر نظر مربیانی چون عبدالصمد مرفاوی، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی، ۲۰۳ بازی انجام داد و ۱۳ گل نیز به ثمر رساند. در سال ۱۳۹۵ به تیم خونه به خونه بابل پیوست و به مدت چهار ماه زیر نظر هادی مرزبان در این تیم دسته دومی مشغول بازی شد.

بیشتر بخوانید  404 پیدا نشد


پس از آن در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به صبای قم رفت تا باز هم شاگرد مرفاوی شود و پس از آن، در فصل ۹۷–۱۳۹۶ به تیم سیاه جامگان پیوست و آخرین فصل حضور او در فوتبال، در این تیم و زیر نظر رضا عنایتی بود.


آخرین حضور حنیف عمران زاده در سطح اول فوتبال ایران، فصل ۹۷–۱۳۹۶ و تیم سیاه جامگان بود که در پایان فصل، این تیم به دسته پایین‌تر فوتبال ایران سقوط کرد. در روز ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷، عمران زاده با انتشار نامه ای، به‌طور رسمی خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد.


انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید