بهترین نرم افزار های موبایل برای طراحی پوستر اینستاگرام



امروزه با توجه به اینکه نفوذ تصاویر در ذهن افراد و تاثیرگذاری آن‌ها در مقایسه با کلمات و نوشته‌ها بیشتر است، صاحبان کسب و کارها و متخصصین بازاریابی در شرکت‌ها باید تمرکز خود را بر تولید محتوای تصویری بگذارند. شاید به همین دلیل باشد که رسانه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام برای جذب بیشتر مخاطبان بر ارائه پلتفرم‌های تصویری خود سرمایه‌گذاری کرده اند.


به اعتقاد گرافیست‌ها المان‌های متعددی وجود دارند که موجب طراحی پوستر تبلیغاتی جذاب می‌شوند. رعایت سادگی در عین توجه به زیبایی، تناسب پس‌زمینه و نوشته‌ها و ترکیب رنگ‌ها همگی باید دست به دست هم دهند تا در نهایت پوستری جذاب و چشم نوازی داشته باشید.


اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید، طبیعتاً به دنبال تولید محتوا‌های تصویری برای معرفی محصول و خدمت خود به مشتریان هستید. در بعضی مواقع شرکت‌ها نیروی انسانی ماهر جهت طراحی‌های گرافیکی و عکاسی در اختیار ندارند یا اینکه بودجه لازم جهت انجام این کار نمی توانند ندارند.


راه حل بهینه برای این افراد و شرکت‌ها استفاده از برخی نرم افزار‌های آماده برای طراحی پوستر‌های تبلیغاتی به خصوص برای اینستاگرام است. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه‌ها پوستر‌ها، آگهی‌ها و اعلامیه‌های تبلیغاتی بسیار جذاب تولید کنید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم چند نمونه از نرم افزار‌های طراحی پوستر‌های تبلیغاتی در تلفن‌های همراه را به شما معرفی کنیم.


نرم افزار طراحی پوستر Poster Maker


برنامه Poster Maker، تمام امکانات و گزینه هایی را که برای طراحی یک پوستر تبلیغاتی حرفه ای نیاز دارید، در اختیار شما می‌گذارد. این برنامه همچنین امکان ویرایش عکس‌های از پیش آماده را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید این عکس ها را بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارشی ‌سازی کنید. با امکانات فراوانی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد، میتوانید تغییرات جذابی در طرح های از پیش آماده شده ایجاد کنید یا خودتان از صفر یک پوستر تبلیغاتی بسازید و خیالتان راحت باشد به هر امکاناتی که برای طراحی یا ویرایش حرفه ای یک پوستر نیاز دارید، در این نرم افزار حرفه ای وجود دارد.

بیشتر بخوانید  آدرس تعاونی کار و رفاه اجتماعی صفادشت استان تهران


بهترین نرم افزار های موبایل برای طراحی پوستر اینستاگرام


از امکانات خارق العاده این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


سیستم تایپوگرافی حرفه ای و فوق العاده قدرتمند


طراحی پوستر ها با تصاویر زمینه و یا بدون تصویر


امکان قرار دادن چندین خط از متون بر روی پوستر ها


آرایش های مختلف متنی


تنظیم دقیق و بدون نقش قسمت های مختلف پوستر با ابزار های کاربردی


چرخش و یا حرکت دادن متن بر روی قسمت های مختلف پوستر


ذخیره و به اشتراک گذاری پوستر ایجاد شده


دسترسی به فریم های مختلف جذاب


نرم افزار طراحی پوستر Posteroid


شاید از حوصله شما خارج باشد که بخواهید یک پوستر تبلیغاتی را از صفر طراحی کنید. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار میدهد و با استفاده از طرح های از پیش آماده اش، به راحتی میتوانید پوستر با کیفیت قابل قبولی طراحی کنید. نرم افزار Posteroid با طرح های آماده بسیاری که دارد، نیاز شما را برای انتخاب طرح مورد نظرتان به خوبی برآورده میکند.


البته باید توجه این داشت که این نرم افزار همانند نرم افزار قبلی، امکانات پیشرفته ای در اختیار شما قرار نمیدهد و بیشتر برای طراحی عکس نوشته از آن استفاده میشود. تمام امکاناتی که Posteroid ارائه کرده در سه بخش خلاصه می‌شود:


تعیین عکس پس زمینه، درج متن و استایل مورد نظر و در نهایت قالب‌بندی تصویر. امکان تنظیم روشنایی، تنظیم پارامترهای کیفی تصویر و امکان اضافه کردن طرح‌های وکتور در این نرم افزار وجود ندارد. طرح‌های خلق شده با Posteroid علاوه برا این که می‌توانند مصارف حرفه‌ای داشته باشند، برای ساخت عکس نوشته‌های اینستاگرامی هم مناسب هستند. برای همین امکان اشتراک‌گذاری مستقیم آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی برایتان فراهم شده است. در مجموع اگر برای ساخت پوستر و عکس نوشته به دنبال ساده‌ترین اپلیکیشن ممکن می‌گردید، Posteroid می‌تواند بهترین گزینه موجود برایتان باشد.

بیشتر بخوانید  آدرس و تلفن شرکت اداره گاز استان سیستان و بلوچستان


نرم افزار طراحی پوستر تبلیغاتی Canva


در نرم افزار Canva بیش از پنجاه هزار قالب وجود دارد که می‌توانید از آنها برای طراحی پوستر‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید. این قالب‌ها دارای اندازه و نوع متفاوتی هستند. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های این نرم افزار ارائه قالب‌های جداگانه‌ای برای انواع رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، اینویتیشن (Invitations) و فلایرز (Flyers) می‌باشد. بعد از انتخاب تمپلیت و قالب مد نظر خود می‌توانید پوستر را کاملاً سفارشی‌سازی کنید.


از امکانات و ویژگی های بی نظیر این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


امکانات بسیار پیشرفته و در عین حال دسترسی ساده به این امکانات


رابط کاربری جذاب


امکان طراحی لوگو


امکان طراحی کارت تولد و دعوت نامه عروسی


امکان ترکیب عکس های با یکدیگر یا در اصطلاح کلاژ عکس ها


امکان ویرایش فایل های ویدویی


برنامه طراحی پوستر تبلیغاتی PosterLabs


PosterLabs، یک برنامه بسیار کاربردی و با کاربری آسان برای طراحی پوستر‌ها و تصاویر تبلیغاتی است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما باید به این نکته توجه داشت که در این برنامه امکان خلق یک طرح تبلیغاتی از ابتدا را ندارید. این برنامه الگوهایی از پیش آماده را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بر اساس نیاز خود تغییراتی را در آن‌ها ایجاد کنید. بدین صورت سه دسته از الگوهای کلاسیک، شیک و ساده را دریافت می‌کنید. میتوانید هر الگو از این دسته‌ها را انتخاب و تصاویر را با توجه به سلیقه خود تهیه کنید. این برنامه دارای الگو‌های عجیب و غریبی است که امکان ساخت پوستر‌های جالب را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید  آیا اسم در سرنوشت انسان تاثیر دارد ؟


این برنامه ویژگی های متمایز کننده ای دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


ساخت پوستر در سبک های مختلف مانند سینمایی، تبلیغاتی و کاور مجله


رابط کاربری ساده و بسیار زیبا


وجود پوسته های فراوان برای ویرایش هر چه سریعتر تصاویر


برنامه طراحی پوستر Textgram برای اندروید


این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از عکس و متن دلخواه خود پوستر‌های تبلیغاتی را به صورت حرفه‌ای، بدون نیاز به استفاده از نرم‌افزار‌های تخصصی طراحی کنید و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید روی عکس‌ها بنویسید، استیکر اضافه کنید، فریم و فیلتر اعمال کنید و اقدامات بسیار زیاد دیگری را انجام دهید. برنامه Textgram شامل تعداد زیادی بک گراند و فونت رایگان است که می‌توانید استفاده کنید.


از امکانات و ویژگی های خیره کننده این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


پشتیبانی از زبان فارسی و نوشتن از راست به چپ


درج متون گرافیکی روی تصاویر


دسترسی به بیش از 50 قالب و پس زمینه مختلف


امکان استفاده از 30 فونت فوق العاده زیبا در مقایسه با نرم افزار های مشابه


ذخیره سازی فایل های نهایی با حداکثر کیفیت ممکن


دیدگاهتان را بنویسید