سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره 



معرفی سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره


سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره یکی از محصولات خوب شرکت سینره برای جلوگیری از ریزش مو در آقایان است. سرم ها نسل جدیدی از فرآورده های آرایشی بهداشتی هستند که دارای مواد موثر بسیار فعال ، درصد خلوص بالا و قدرت جذب فوق العاده می باشند. بدین ترتیب اثر داروهای موضعی به شکل سرم از فرآورده های معمولی بیشتر است.


سرم تخصصی ضد ریزش موی سینره با دارا بودن مواد موثره خاص گیاهی، پپتیدها، عناصر کمیاب و ویتامین های ضروری جهت رشد مو قادر است ریزش مو را به سرعت متوقف سازد و رشد مجدد موها را افزایش دهد.


ویژگیها و خواص سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره


  • توقف ریزش مو و افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

  • دارای عملکرد چند جانبه در راستای توقف ریزش مو و افزایش رشد آن

  • مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز، از مهمترین عوامل ریزش مو

  • حاوی عصاره ریشه ماکا، با اثرات اثبات شده در رویش مجدد مو

  • تقویت گردش خون پوست سر جهت تسریع اکسیژن رسانی به فولیکول های مو

  • افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

  • تنظیم ترشح غدد چربی پوست سر


ریزش مو


مزایای مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره




سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره دقیقا برای پیشگیری از ریزش مو در آقایان تهیه شده است . مواد موثر موجود دراین سرم باعث مهار آنزیم 5آلفا رودکتاز می شوند و از تبدیل تستوسترون به فرم فعال جلوگیری می کنند. از سوی دیگر گردش خون در اطراف فولیکولها بهبود می یابد تا اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز متابولیسم سلولها را در اختیار فولیکول مو قرار دهد و مواد زائد را از محل دور کند. وجود ویتامین های ضروری برای رشد مو و عناصر کمیاب باعث شده تا کمبود های مربوط به ریشه مو نیز به طور کامل رفع گردد.


ویتامین B6 موجود در سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره مقدار کمی اثرات آنتی آندروژنیک دارد . کمبود این ویتامین باعث التهاب پوست و ریزش مو می گردد زیرا این ویتامین در متابولیسم پروتئین ها و چربی ها دخیل است. مصرف موضعی این ویتامین در درمان ریزش مو، شوره و خارش پوست سر موثر است.


نیاسین آمید یکی از ترکیبات بکار رفته در سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره است.این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که به ویتامین B3 هم مشهور است. این ویتامین در بیش از 40 % واکنشهای بیوشیمیایی بدن شرکت داشته و نقش مهمی در سلامتی پوست ایفا می کند. نیاسین آمید باعث کنترل ترشح چربی پوست شده و برای بهبود وضعیت سلامت پوست سر مناسب است.


این ماده باعث گشاد شدن عروق جلدی و افزایش خون رسانی به پوست می گردد. این عمل خود باعث افزایش اکسیژن رسانی و تغذیه بهتر پوست سر و فولیکولهای مو می شود.


آلوئه ورا یکی از ترکیبات موجود در سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره است که در ایران از آن به عنوان صبر زرد هم نام برده می شود.اگر چه آلوورا هزاران سال است که در پزشکی نقش مهمی را ایفا می کند ،اما از کشف خواص بی همتای آن توسط طب مدرن زمان زیادی نمی گذرد.ویتامینهای موجود در آن A,B1,B2,B6,B12,C,E و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی شامل کلسیم سدیم،آهن ،پتاسیم،کروم،منگنز،مس و روی می باشد.این معجزه گر خواص ضد التهابی داشته و رطوبت پوست را به طرز شگفت آوری حفظ می کند.


روش مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره




موهای خود را با شامپو تقویتی و ضد ریزش موی سینره شستشو دهید، پس از خشک کردن هنگامی که موها رطوبت مختصری دارند چند قطره از سرم را روی پوست سر پخش نمایید و به کمک انگشتان چند دقیقه ماساژ دهید. در دو هفته اول، مصرف را به صورت روزانه انجام دهید و در ادامه با توجه به الگوی ریزش، هفته ای 2-4 مرتبه مصرف را تکرار نمایید.


توجه فرمایید جهت تشدید اثر این محصول می توانید از لوسیون گیاهی تقویت موی سینره نیز استفاده نمایید.


ریزش موی آقایان


عوارض جانبی سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره


مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره هیچگونه عوارض جانبی در پی ندارد.


توصیه و هشدار در رابطه با مصرف سرم ضد ریزش و تقویت مو آقایان سینره


برای درمان ریزش مو شما می توانید از لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو و یا از سرم تقویت کننده و ضد ریزش مو استفاده کنید. سرم به علت خالص تر بودن، اثر بهتر و سریع تری دارد ولی اگر به همراه لوسیون و شامپو تقویتی و ضد ریزش استفاده کنید، اثر آنها چند برابر می شود. اگر هم فقط یک محصول مد نظر شماست، سرم تقویتی و ضد ریزش را پیشنهاد می کنم.


شما می توانید پس از تکمیل دوره درمان، مصرف هیرتونیک و یا سرم ضد ریزش موی سینره را به تدریج قطع نمایید. بدین ترتیب ریزش مو برگشت نخواهد داشت، اما در صورتی که تمایل به قطع مصرف ندارید مصرف مداوم آن بلامانع است.


separator line


بیشتر بخوانید:


درمان خانگی ریزش موی سر در زنان و مردان از دیدگاه طب سنتی ایران


۵ راه تشخیص و پیشگیری از ریزش مو و ۲ راه درمان خانگی


آلوپسی : بهترین و سریع ترین راه درمان آلوپسی (ریزش مو)


فواید تزریق تریامسینولون در سر برای درمان ریزش مو


separator line


بیشتر بخوانید  آموزش بستن مو برای مراسم نامزدی

دیدگاهتان را بنویسید