چگونه استیکر ramadan در استوری اینستاگرام قرار دهیم ؟



ramadan در اینستاگرام چیست ؟


استیکر ramadan در اینستاگرام برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام میباشد. با ramadan در اینستاگرام می توانید استوری خود را قسمت زودتر از هر شخص یا برند دیگری در معرض نمایش قرار دهید. اما چگونه ؟ چگونه برای زودتر دیده شدن در استیکر ramadan در اینستاگرام استفاده کنیم ؟


افراد، شرکت‌های تجاری، برندها و … رقابت شدیدی بر سر زودتر دیده شدن در این برنامه دارند. هرچقدر که پست‌ها و استوری‌های شما در Instagram برای کاربران بیشتری نمایش داده شوند، شانس موفقیتتان به همان نسبت بالاتر می‌رود. آخرین ترفندی که برای موفقیت در این مسیر پیش روی کاربران قرار گرفته است، استیکر رمضان در استوری اینستاگرام است .


اینستاگرام به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یک Sticker ویژه برای این ماه عزیز و فرخنده، به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است .


نحوه قرار دادن استوری ramadan در اینستاگرام


آموزش استفاده از استیکر رمضان ramadan در اینستاگرام


استفاده از استیکر ramadan ، بسیار آسان است و هیچ تفاوتی با سایر استیکرهای اینستاگرام ندارد. ابتدا ، انگشت خود را برای چند لحظه، روی آیکون پروفایل خود نگه دارید و سپس با انتخاب “Add to your story” وارد بخش استوری‌ها شوید.


در این مرحله باید عکس، نوشته یا هر موضوع دیگری که قصد استوری کردن آن را دارید، انتخاب کنید. بعد از اتمام کار و قبل از انتشار، مانند شکل زیر، روی آیکون استوری یا گیف، ضربه بزنید.


آموزش استفاده از استیکر رمضان ramadan در اینستاگرام


در صفحه جدید، یک استیکر به شکل زیر را مشاهده می‌کنید. کافیست روی آن ضربه بزنید تا به استوری شما، اضافه شود. در صورتی که قادر به مشاهده این بخش از اینستاگرام نیستید، می‌توانید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  بهترین هدیه شب یلدا برای کودکان چیست؟


استیکر رمضان ramadan در اینستاگرام


اکنون می‌توانید استوری خود را منشتر کنید و مطمئن باشید که زودتر از همه، به کاربران نمایش داده می‌شود.


استیکر رمضان در استوری اینستاگرام


همان‌طور که اشاره شد، اینستاگرام به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، یک استیکر مخصوص را به بخش گیف‌های خود اضافه کرده است. این استیکر، یک آسمان آبی را نشان می‌دهد که هلال ماه و یک ستاره خوش‌رنگ در میان آن، می‌درخشند.


کسانی که از استیکر ramadan در اینستاگرام در بخش استوری خود استفاده می‌کنند، این شانس را دارند که زودتر از سایر کاربرها، دیده شوند.


استوری‌های حاوی استیکر رمضان، در یک بخش جداگانه و در ابتدای لیست استوری‌ها، به فالوورهای کاربر نشان داده می‌شوند.


به احتمال زیاد، شما هم کنجکاو شده‌اید تا هرچه زودتر بتوانید از این استیکر جادویی و محبوب استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل استفاده از آن را با هم‌دیگر، بررسی کنیم.


نکته :


استیکر ramadan در اینستاگرام، تنها چند روز فعال هستند و بعد از مدتی، همانند سایر گیف‌ها یا استیکرهای اینستاگرام عمل می‌کنند.


دیدگاهتان را بنویسید