بهترین بادی اسپلش چه ویژگی هایی دارد ؟



بادی اسپلش چه کاربردی دارد ؟


قطعا این روزها واژه بادی اسپلش زیاد به گوشتان خورده است؛ بادی اسپلش ها محصولاتی هستند که قطعا تا چندی دیگر اصلی ترین رقبای عطرها و ادکلن ها خواهند بود.


اما این محصولات علاوه بر داشتن راحیه ای مناسب فواید دیگری را نیز نسبت سایر محصولات مشابه دارا هستند!


بادی اسپلش، محصولی نسبتا تازه‌ وارد به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی است که هنوز خیلی‌ها با کاربرد آن و تفاوتش با سایر خوشبوکننده‌های بدن، آشنا نیستند. بادی اسپلش‌ها که برخی به آنها، اسپری بدن هم می‌گویند، نه عطر و ادکلن هستند و نه کاربردی شبیه به مام و دئودورانت‌ها دارند.


این محصولات، کاملا مایع و رقیق، بر پایه آب، الکل و ترکیبات معطر گیاهی هستند. بادی اسپلش (body splash) نوعی دیگر از خوشبوکننده ها است، با این مزیت که در این نوع خوشبوکننده ها از مرطوب کننده ها، روغن ها و ترکیبات طبیعی استفاده می شود که قابلیت استفاده بر روی بدن را دارند.


دست کمی از ادکلن‌ها نداشته و با رایحه‌های خوبی که دارند، آبرسانی که به پوست انجام می‌دهند و قیمت مناسبی که روی آن‌ها است، به سرعت در میان لوازم بهداشتی بانوان و حتی آقایان جا باز کرده‌اند.


بادی اسپلش مردانه با آب رسانی مناسب مانع عرق کردن بدن می شود. علاوه بر این، آب رسانی به پوست منجر به تغییراتی نظیر شفافیت و نرمی و شادابی آن می ‌شود که بادی اسپلش ها باعث می شوند دیگر نیازی به استفاده از کرم پودرها روی پوست بدن نباشد.

بیشتر بخوانید  سال نو میلادی و ایده ای برای دکوراسیون منزل


بهترین بادی اسپلش


کاربرد بادی اسپلش


بهترین بادی اسپلش چه ویژگی هایی دارد؟


فاکتورهای زیادی برای انتخاب بهترین بادی اسپلش وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:


1. ماندگاری بالای بادی اسپلش


اولین ویژگی مهمی که بادی اسپلش نیاز دارد، ماندگاری بالاست. این محصولات نسبت به سایر خوشبو کننده ها دارای ماندگاری کمتری می باشند ولی این موضوع راجع به همه ی برندها صدق نمی کند.


بهترین بادی اسپلش هایی که میتوان استفاده کرد، با ترکیب رایحه های مختلف گلی، عطری و با طبع های خنک و گرم، تهیه شده است. این محصول بهترین انتخاب برای فصل تابستان است.


2. نداشتن مواد شیمیایی مضر برای پوست


دومین ویژگی برای انتخاب بهترین خوشبو کننده بدن، نداشتن مواد شیمیایی مضر برای پوست است، که پس از مصرف، حساسیتی روی پوست ایجاد نکند و موجب خارش و سوزش پوست نیز نشود.


3. جلوگیری از ایجاد رد روی لباس


سومین ویژگی که این محصولات باید دارا باشند، جلوگیری از ایجاد رد روی لباس است. شاید اولین فکری به ذهنتان آمد این باشد که این محصولات روی بدن اسپری می شوند و قطعا کار اشتباهیست که روی لباس اسپری شوند و موجب ایجاد لک شوند.


بله کاملا درست است. ولی در بعضی مواقع شاید موقعیت استفاده از این محصول روی بدن نباشد و ما ناچار به استفاده از بادی اسپلش روی لباس شویم. برای اقلیت افراد این ویژگی دارای اهمیت بالایی است و یکی از معیارهای انتخاب برایشان به حساب می آید.

بیشتر بخوانید  5دقیقه ای آرایش کنید!


چه بادی اسپلشی خوبه


نحوه انتخاب بادی اسپلش


انواع بادی اسپلش


بادی اسپلش ها دارای تنوع بالایی هستند که از جمله آنها می توان به بادی اسپلش های عطری بادی اسپلش های شاین دار یا همان اکلیلی اشاره نمود که با برند های گوناگون و قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسند.


بادی اسپلش های عطری معروف


این محصولات دارای رایحه و بوی مشابه با عطرهای معروف بازار می باشند و دارای تنوع بسیار بالایی نیز می باشند. برای مثال کسانی که میخواهند از عطر مورد علاقه شان محصولی با قیمت کمتر و به صرفه تر داشته باشند می توانند با خرید بادی اسپلش دارای رایحه مورد نظرشان با قیمتی کمتر، همان بو و رایحه را روی بدنشان تجربه کنند.


بادی اسپلش اکلیلی یا شاین دار


بادی اسپلش اکلیلی دارای اکلیل های بسیار ریزی هستند که درخشندگی زیبا و جذابی به پوست می دهند و دارای ماندگاری بالا و رایحه خوبی نیز می باشند.


استفاده از این محصولات بعد از حمام و روی پوست خشک می تواند درخشش ویژه ای روی بدن ایجاد نماید. این سری از خوشبو کننده ها دارای ماندگاری بالاتری نیز می باشند.


ویژگی های بادی اسپلش خوب


بهترین بادی اسپلش چیست ؟


موارد منع مصرف بادی اسپلش


اگر خانم شیردهی هستید، روی پوست خود بادی‌ اسپلش اسپری نکنید زیرا ممکن است زمینه ایجاد حساسیت‌ را در شیرخوار خود فراهم کنید. از بادی‌ اسپلش برای کودکان زیر 6 سال هم استفاده نکنید زیرا ممکن است پوست آنها به چنین محصولی، واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید  معرفی ۱۰ مدل شامپو گیاهی فوق العاده از برند هسل


اگر دچار بیماری‌های پوستی مانند اگزما، پسوریازیس یا حتی خشکی بیش از حد پوست هم هستید، به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید و مصرف انواع بادی‌ اسپلش، با پزشکتان مشورت کنید.


این محصولات می‌توانند در برخی موارد، باعث تحریک پوست و بدتر شدن شرایط بیماری شما شوند. به افراد مبتلا به آسم و آلرژی یا بیماران تنفسی هم توصیه می‌شود کاملا دور انواع محصولات آرایشی و بهداشتی معطر، از جمله بادی‌ اسپلش‌ها را خط بکشند.


اگر بعد از اولین نوبت‌های استفاده از بادی‌ اسپلش دچار علائم حساسیت پوستی مانند قرمزی، خارش، تاول یا کهیر شدید، بلافاصله استفاده از محصول را قطع و به پزشک مراجعه کنید.


حواستان به این نکته هم باشد که به دلیل اشتعال‌ زا بودن ترکیبات موجود در بادی‌ اسپلش‌ ها، آنها را در محیط‌های گرم یا نزدیک آتش و حرارت قرار ندهید.


بادی‌ اسپلش‌ها را در دسترس کودکان قرار ندهید. اسپری کردن ناخواسته این محصولات در چشم یا دهان آنها، می‌تواند سلامتشان را به خطر بیندازد.


ماندگاری بوی بادی‌ اسپلش‌ ها، بسیار کمتر از ماندگاری بوی عطرها و ادکلن‌ هاست. بوی بادی‌ اسپلش فقط حدود 45 تا 60 دقیقه روی بدن می‌ماند. اگر دنبال ماندگاری بیشتر هستید، باید استفاده از محصول را هر 1 ساعت یکبار، تمدید کنید.


دیدگاهتان را بنویسید