سفیر انگلیس در عکس با سفیر روسیه حضور ندارد، شخص دیگری است!



به گزارش تحریریه، سایت طرفدار دولت روحانی انتخاب در مطلبی با عنوان “نشانه‌شناسی از عکس توییتری سفیر روس؛ وقاحت چرکین «هم پیمان آبکی، روسیه» و آنچه ظریف در فایل صوتی گفت/ پاسخی در خور باید؛ اگر «روسوفیل‌ها» اجازه فرمایند!” نوشت: این تصویر جنجالی، معانی قابل تفسیر و تاویل زیادی دارد. خوب به تصویر دقت کنید، صندلی امریکا را در وسط تصویر، خالی گذاشته‌اند؛ زیر صندلیِ ژنده‌ و مُندرسِ سفیر انگلیس، «پاره» است و سفیر روس برخلاف کنفرانس ۱۳۲۲ که «استالین» در وضعیت ضعف بود، اینک از موضع سُلطه و قدرت، بر صندلی تکیه داده است.

این مطلب که به قلم مصطفی فقیهی سردبیر سایت انتخاب و از حامیان پروپا قرص روحانی و نخستین سایتی که کاندیداتوری کابوس اقتصاد ایران در سال 1392 را اعلام کرد، نوشته شده با پیوند زدن عکس به ارتباط راهبردی ایران و روسیه، کل موضوع را منکر شده و ناشی از اشتباه و بدفهمی حضرات دانسته است! احتمالا از نظر فقیهی انگلیس، فرانسه و آمریکا متحدان راهبردی ایران هستند و دلیل اتحاد هم توافق برجام است!

میز سیاسی تحریریه معتقد است که اخراج هر دو سفیر امری ضروری است، اما اینکه مصطفی فقیهی مشاور سابق رفسنجانی و مسئول سایت انتخاب فقط یک نفر را در عکس دیده و خاطر مبارک دولت انگیس را نیازرده است درک نمی کند. انگلوفیل!

پایان/

بیشتر بخوانید  چگونه در واتساپ ویژگی حذف خودکار پیام را فعال کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید