رسانه انقلابی هدایتگر جامعه به سمت پیشرفت اخلاقی است



به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران همواره پشت نوشته ها و خبرهایشان هستند و دیده نمی‌شوند و این حاکی از کوشا بودن و زیرک بودن آنها است.

 وی با بیان این که جنگ نرم و عملیات روانی دشمن واقعیتی است که  تغییر افکار عمومی و فرهنگ مردم را دنبال می کند، افزود: دشمن می‌خواهد با مهندسی اذهان، آرام آرام بر جامعه مسلط شود و در این راه  گاهی با حرف، حرکت و زبان ما درصدد است تا به نتیجه دلخواه خود برسد که همین، مراقبت و رصد بیشتر را ضروری می کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه در این آوردگاه موفقیت هایی هم برای رسانه‌های داخلی بوده ولی کافی نیست، تاکید کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسوولان و صدای لایه‌های مختلف جامعه هستند که اثرگذاری آنان به عملکرد و هنر اصحاب رسانه برمی‌گردد.

سردار حسینی به تقارن روز خبرنگار با ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان اشاره کرد و افزود: محرم و عاشورا ایثاری بزرگ است که باید به نحو شایسته از آن الگو بگیریم، چرا که فرهنگ استثنایی عاشورا بزرگترین درسی است که بر افکار عمومی تاثیر گذاشته و ما وظیفه داریم که این قیام و هدف آن را که احیای اسلام ناب محمدی(ص) بود به بهترین نحو بیان کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید عامل تقویت وحدت ملی، ایجاد نشاط، توسعه، همگرایی و فهم و درک به‌موقع از تحولات سیاسی باشند، اظهار داشت: خبرنگار انقلابی در تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و به مطالباتی که از وی توقع می رود به بهترین نحو  جواب شایسته‌ای می‌دهد.

بیشتر بخوانید  کریمیان: انتخاب کریمی هیچ زمینه ای ندارد / مشکل اصلی تراکتور مالک این تیم است

سردار حسینی توقع از خبرنگاران را تقویت قدرت نرم ملی، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، مبارزه با فساد و ارائه الگوهای جهادی به جوانان برشمرد و افزود: همه رسانه‌ها باید پوشه دائمی ترویج معروف و نهی از منکر در فضای مجازی ایجاد کنند و با هم افزایی و همدلی به تقویت بنیه معنوی خانواده، سبک زندگی اسلامی و افزایش آگاهی جوانان کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ترویج بداخلاقی خشونت و منکرات در فضای مجازی می‌خواهد معروف را به کنج زاویه و خارج از متن براند، اضافه کرد: هدف دشمنان این است که فرهنگ انقلاب اسلامی که انباشته از زیبایی هاست، کمرنگ شود، در حالی که ما باید این فرهنگ را برجسته کنیم.

۱۷ مرداد به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) توسط طالبان در شهر مزار شریف افغانستان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید