۹۰۰ طلبه استان سمنان عضو گروه‌های جهادی هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی غروب دوشنبه در همایش طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان در دیباج دامغان از فعالیت ۹۰۰ طلبه این استان در قالب گروه‌های جهادی خبر داد و بیان کرد: گروه‌های جهادی سفیران نجات و یاری کنندگان محرومان در جامعه محسوب می‌شوند.

وی اظهار داشت: حضور بسیجیان؛ طلاب و روحانیان در تمام عرصه‌ها به ویژه در مقابله با دشمنان بر هیچکس پوشیده نیست و آماده هرگونه مبارزه بیش از گذشته با توطئه و ترفندهای دشمنان هستند.

فرمانده سپاه استان سمنان اضافه کرد: گروه‌های جهادی استان در دوران کرونایی اقدامات و فعالیت‌های خوبی شامل توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و شستشو؛ غسل و دفن فوت شدگان کرونایی داشتند که این فعالیت از اجر و ثواب خوبی در نزد خداوند رحمان و رحیم برخوردار است.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی و طلاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تأثیر گذار است، گفت: باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در تقویت و حمایت از گروه‌های جهادی به کارگیری شود چون گروه‌های جهادی حامیان واقعی نظام در مواقع بحران به حساب می‌آیند.

به گزارش مهر، ۲۷ فرمانده پایگاه بسیج طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه استان سمنان در این همایش حضور داشتند که از پنج طلبه جهادگر نمونه تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید  پاسخ وزارت خارجه به نگرانی ها درباره مرز ایران با افغانستان

دیدگاهتان را بنویسید