صف‌های کرونایی در داروخانه‌های بوشهر!


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در این روزهای کرونایی کشور و با ورود به پیک پنجم کرونا، در استان بوشهر با افزایش کم‌سابقه مبتلایان به این بیماری و ازدحام جمعیت در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها مواجه هستیم.

این روزها مطب‌های خصوصی پزشکان متخصص و عمومی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهر بوشهر با ازدحام بالای بیماران مواجهه شده است به‌طوری‌که برخی از این پزشکان بیش از ۱۲ ساعت در مطب‌های شخصی خود در حال معاینه و معالجه کردن بیماران هستند.

در کنار همه شلوغی‌هایی که بر اثر شیوع کرونا به وجود آمده است، داروخانه‌ها هم با ازدحام بالای مراجعه‌کنندگان مواجه شده‌اند که این ازدحام جمعیت‌ها باعث معترض شدن شهروندان شده است.

ازدحام جمعیت در داروخانه‌ها

طی بررسی‌های میدانی که خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داده است نشان می‌دهد برخی از ازدحام جمعیت‌ها در داروخانه‌های شهر بوشهر به دلیل کمبود دارو در این شهر می‌باشد.

برخی از داروها به‌عنوان مؤثرترین دارو کرونا مثل رمدیسیویر، اکمترا و تمزیوا قرار دارند در شهر بوشهر فقط چند داروخانه شبانه‌روزی توزیع شده است و همین موضوع باعث ایجاد صف‌های طولانی و ازدحام جمعیت در داروخانه‌ها شده است.

نبود دارو در داروخانه‌ها

علیرضا احمدی یکی از شهروندان بوشهری در گفتگو با خبرگزاری فارس با گله‌مندی از مسؤولین استان بوشهر اظهار داشت: من مریض بدحال داشته‌ام و باید سریعاً داروهایی که دکتر برای آن تجویز کرده بود را به آن تزریق می‌کردم اما هر داروخانه‌ای که رفتم آن دارو را نداشته‌اند.

این شهروند در ادامه گفت: بعد از چند ساعت جستجو کردن یک داروخانه در شهر بوشهر پیدا شد که داروهایی که دکتر تجویز کرده بود را دارد و این داروخانه هم به دلیل ازدحام جمعیت بعد از گذشت دو ساعت توانست داروها به من تحویل دهد.

بیشتر بخوانید  هشتگ فعلی # بحران_ ازدواج در فضای مجازی - اخبار خانواده و جوانان - اخبار اجتماعی تسنیم

وی بیان داشت: به‌عنوان یک شهروند از مسؤولین در خواست دارم محل توضیح داروها را در شهر بوشهر افزایش دهند تا شهروندان در آسایش کامل بتوانند به درمان خود برسند.

داروخانه‌ها محلی برای انتقال ویروس کرونا

یکی دیگر از شهروندان بوشهری در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این روزها داروخانه‌های شهر بوشهر خود به محل انتقال ویروس کرونا تبدیل شده است که اگر جلوی آن گرفته نشود فاجعه‌ای سنگین به بار می‌آید.

در همین راستا خبرنگار خبرگزاری فارس در چندین بار مکرر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تماس گرفته تا خواستار پاسخگویی این مقام مسؤول به مطالبات مردم شود اما وی پاسخگو نبوده است.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید