والی: مردم خوزستان به این قهرمانی احتیاج داشتند/ همه تیم‌ها آرزوی داشتن نکونام را دارند- اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ایوب والی پس از قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام مردم خوزستان تبریک می‌گویم که همیشه از ما حمایت کردند. فکر می‌کنم دعای خیر هواداران و مردم خوزستان بود که جام را بالای سر بردیم. بابت این قهرمانی به مردم خوزستان که این روز‌ها شرایط خاصی دارند، تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در این روز‌ها به مردم خوزستان خیلی ظلم می‌شود و خدا را شکر توانستیم برای چند روز کاری کنیم که مشکلات و مسائل‌‌شان را فراموش کنند.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، گفت: متأسفانه پنجره تابستانی تیم بسته است و فصل سختی در پیش داریم. با این حال باید بتوانیم تیم خوبی ببندیم.

والی با اشاره به حضور نکونام در فولاد، تصریح کرد: ما سال گذشته سوم لیگ شدیم و امسال نیز قهرمان جام حذفی. مطمئنم نکونام مربی خیلی موفقی است و همه تیم‌ها آرزوی‌ داشتن او را دارند. مطمئناً باشگاه با آقای نکونام صحبت می‌کند تا او را حفظ کنند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  تراکنش دستگاه‌های کارتخوان بانکی، مبنای اخذ مالیات نیست

دیدگاهتان را بنویسید