کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در استان اردبیل از فردا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعات عصر و اواخر شب، شاهد ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، و وزش باد خواهیم بود.

وی از احتمال رگبارهای پراکنده باران به همراه رعدوبرق در مناطق مرکزی استان خبر داد و افزود: تمرکز بارش در نواحی غربی استان و به ویژه در شهرستان‌های مشگین شهر، سرعین، نیر و بخش‌هایی از انگوت انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به تشکیل ابرهای همرفتی به ویژه در ارتفاعات استان، بارش تگرگ در این مناطق و مناطق مستعد کوهپایه ای دور از انتظار نیست.

محمدی با اشاره به اینکه از شدت ناپایداری‌ها از اواسط هفته تا پایان هفته جاری کاسته می‌شود گفت: از نظر دمایی، امروز هوای گرم در استان حاکم می‌شود اما از فردا در غالب مناطق مرکزی و جنوبی استان کاهش چند درجه‌ای دمای هوا پیش بینی می‌شود.

وی به تشریح کمینه و بیشینه دمای هوا در استان اردبیل در ۲۴ ساعته گذشته پرداخت و افزود: گرم‌ترین نقاط در استان در شهرستان‌های بیله سوار و پارس آباد با دمای ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و خنک‌ترین نقطه در استان در شهرستان خلخال با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید  مختار در مسجد کوفه به کدام حدیث از پیامبر اکرم اشاره میکند و کرد – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید