ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان مجلس عزای حسینی می‌شود


محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان، مراسم عزاداری با درنظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی جامعه و نیز تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بیان کرد: این مراسم به مدت ۱۰ شب از دوشنبه ۱۸ مرداد تا پنجشنبه ۲۸ مرداد، همزمان با نماز مغرب و عشا، در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد واقع در چهارراه خیام (بولوار فردوسی- بین میدان جانبار و میدان فردوسی) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی محبان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند در این مراسم شرکت کنند، اظهار کرد: در این مجلس سوگواری، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی به سخنرانی خواهد پرداخت و دکتر هاشم دائمی و جناب سبحان صادق‌زاده مداحان مراسم هستند.

مولوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های تعزیه‌خوانی، تئاتر آیینی، آیین دمامه‌زنی همراه با مداحی و ویژه برنامه کودکان حسینی از جمله بخش‌های اجرایی این مراسم خواهد بود.

مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی مراسم عزاداری در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد تاکید کرد: با هدف عدم ایجاد ترافیک و رفع دغدغه عزاداران محترم، پارکینگ در داخل مجموعه در نظرگرفته شده و نیز فضای لازم برای تمامی عزاداران اعم از خواهران و برادران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه پویشی با هشتگ #در_پناه_حسین هم‌راستا با برپایی مراسم در حال شکل‌گیری است، گفت: این‌ مراسم مذهبی به همت هیئت مذهبی خدام الحسین(ع) و موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برپا می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


بیشتر بخوانید  پایان تلخ نمایندگان بوشهر در دسته اول کشور

دیدگاهتان را بنویسید