ایلام میزبان ۱۰۰ تیم استارتاپ از سراسر کشور می شود



جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های استارتاپی تا ۲۹ مرداد ماه جاری برای ارسال ایده های خود در زمینه کسب‌ و کار فرصت دارند.

وی افزود: با توجه به وضعیت کرونا، کاروان استانی سرمایه‌گذاری استان ایلام در هفته سیزدهم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: پارک علم و فناوری ایلام، معاونت اقتصادی استانداری ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام، شتاب دهنده دورنما، شتاب دهنده هانیس، شتاب دهنده هزاره سوم و شتاب دهنده سانا از حامیان این رویداد سرمایه‌گذاری هستند.

رستمزاد یادآور شد: این کاروان با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در سراسر کشور، حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر برگزار و سرمایه‌گذاری، پشتیبانی و راهبری از جمله خدماتی است که در اختیار تیم‌های برگزیده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه، تا ۲۹ مرداد فرصت دارند تا طرح‌های خود را برای ۱۰۰ استارتاپ از طریق سایت این مجموعه به آدرس http://۱۰۰startups.ir/ ارسال کنند.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: داوری و سرمایه‌گذاری نهایی در تاریخ ۱۰ شهریور و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رستمزاد گفت: شرایط خوبی در استان برای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان به وجود آمده که لازمه توسعه آن برگزاری رویداد های سرمایه گذاری همچون کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارت‌آپ در استان است. 

وی تاکید کرد: امیدوارم از این فرصت ارزشمند برای سرمایه گذاری و سایر برنامه‌های جانبی رویداد استفاده شود.

معاون استاندار ایلام از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم‌های استارت آپی با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ اقدام لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید  جزییات آزمون استخدامی بانک مرکزی اعلام شد

رستمزاد تاکید کرد: با توجه به  شرایط ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا و تغییر اساسی فرهنگ کشور در حوزه کسب‌وکارها که منجر به ایجاد تهدیدها و فرصت های فراوانی گردیده است، امیدواریم با برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری ١٠٠ استارت‌آپ در استان و انعکاس خوب و شایسته رسانه‌های استان از این رویداد، استارت آپ های استان بتوانند سرمایه گذاری های خوبی را جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید