سه پل‌های تخریبی املش امسال بهره برداری می شود


فریبرز مردای درحاشیه بازدید ازپل تخریب شده کیازنیک شهرستان املش به خبرنگار گفت: پل کیازنیک املش که این شهرستان را به دهستان لات لیل بخش اطاقور لنگرود متصل می‌کند که مهر سال 97 بر اثر سیلاب تخریب شده بود و احداث آن با ۸۰ متر طول و با پیش بینی اعتبار هشت ونیم میلیارد تومانی از سال ۹۹ آغاز شد که تاکنون با اختصاص چهار میلیارد تومان ۴۰ درصدپیشرفت فیزیکی داشته است .

وی افزود : برای تکمیل این پروژه به حدود چهار میلیارد تومان دیگر اعتبار مالی نیاز است و پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ادامه داد: پل کشاورز رانکوه املش که تنها پل ارتباطی چند روستا از جمله گرکرود، رودگوابر، ورکوره ، شبخوس سرا، جمشید آباد و گلستان سرا با مرکز شهر است نیز بر اثر سیلاب اوایل پاییز سال ۹۸ تخریب شد که بازسازی آن به طول ۵۰ متر و پیش بینی اعتباری هشت و نیم میلیارد تومان از سال ۹۹ آغاز شد و هم اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت تا سه ماه آینده تکمیل و دردهه فجر امسال افتتاح شود.

مرادی با اشاره به پل آسیب دیده لرداسرای بخش رانکوه املش براثر سیل اوایل پاییز ۹۸ گفت: این پل با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار این پل اصلاح و مقاوم سازی شد و در هفته دولت در ماه آینده افتتاح می شود.

شهرستان املش با۲بخش مرکزی ورانکوه وبا جمعیت ۴۴ هزارنفردر۷۰ کیلومتری شرق مرکزگیلان واقع شده است.

بیشتر بخوانید  رباط عشق در ایران کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید