نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می‌شود


جلیل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای زنجان در سال‌جاری به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمیته مداحان تشکیل شده است.

رئیس بسیج مادحین و هیئت‌های مذهبی استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان تشکیل کمیته مداحان تا به امروز جلسات متعددی در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان با هیأت‌های اندیشه ورز برگزار شده است، بیان کرد: با همکاری مداحان نماهنگی با همکاری مادحین مطرح استانی نظیر ولی‌الله کلامی، مهدی رسولی، حاج سید یوسف شبیری، حاج محمود حسینی و حاج علیرضا بیگدلی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهر زنجان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ۳۵۳۵ شهید تلاش می‌کنند و تا زمان برگزاری کنگره بنر‌های هیئات خود را مزین به نشان کنگره ۳۵۳۵ شهید می‌کنند، ادامه داد: با توجه به اجرای برخی برنامه‌ها در فضای مجازی پخش زندگینامه شهدا و همچنین استفاده از آرم کنگره ملی برای ترویج و تبلیغ این رویداد مهم در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه چندین یادواره شهدا تا پیش از ماه محرم برگزار خواهد شد، افزود: روز شهادت میثم تمار به نام روز اقشار کمیته مداحان نام‌گذاری شده است و یادواره شهدا در حسینیه اعظم با عنوان یادواره شهید رضا مهدی رضایی و همچنین یادواره‌ای در هیأت فاطمیون با عنوان یادواره شهید داود شبیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق


بیشتر بخوانید  حقایقی عجیب و باورنکردنی در مورد سیم کارت های میلیاری!

دیدگاهتان را بنویسید