۹۷ درصد بودجه عمرانی گلستان جذب شد



ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: اگرچه زمان جذب اعتبارات عمرانی تا پایان شهریور ماه تمدید شده بود اما با همراهی دستگاه های اجرایی بیش از ۹۷ درصد بودجه عمرانی استان چه در قالب اسناد و چه به صورت نقدی جذب شده است.

هادی حق شناس عصر امروز سه شنبه ۱۲ مردادماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در ۴ ماه نخست نیز ۳۰ درصد اعتبارات ابلاغ شده که خوشبختانه با تلاش دستگاه های اجرایی اعتبارات تخصیص یافته جذب شده است.

وی افزود: تسهیلات فنی مهندسی نیز با رقم یک هزار میلیارد تومان برای بخشی از پروژه ها در سال گذشته بود که ضمن مکاتبه با سازمان برنامه بودجه مبنی بر اجرای آنها از منابع دیگر مقرر شد دستگاه های اجرایی برای ۶۲ پروژه جدید در خصوص اختصاص تسهیلات با بخش خصوصی همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس تاکید کرد: در بودجه ایران ۱۴۰۰ مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان برای مشاغل خانگی، مشاغل کشاورزی و صنعتی که امکان اشتغال برای یک یا چند نفر را فراهم کنند در نظر گرفته شده که قرار شد دستگاه های اجرایی با همکاری وزارت خانه های خود پروژه های اولویت دار را مشخص کنند و سهم استان در این اعتبارات مشخص و جذب شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  فوری؛ پرداخت وام ۳۵۰ میلیونی با سود ۵ درصد + جزییات

دیدگاهتان را بنویسید