واکنش رضا کیانیان به پاسخ کلیباف به دفاع


واکنش رضا کیانیان به پاسخ کلیباف به

پاسخ رضا کیانیان ، که در پست اینستاگرام ذکر شده است ، به شرح زیر است:

“سلام آقای کالیباف. چقدر خوشحالم که شما “مسئول” هستید. زیرا کارکنان ما عادت به “پاسخ دادن” ندارند.

نامه دوستانه شما را خواندم. شما نوشتید که نمی خواهید توسط سیستم عامل های محبوب مسدود شوید. این بدان معناست که می خواهید در برنامه ای تحت عنوان “حفاظت از فضای مجازی” تغییراتی ایجاد کنید. اما می دانید که تغییر این طرح به معنی “محدودیت” کمتر است!

“جریان آزاد گفتمان اطلاعات” سالهاست که در کشور ما مورد بحث قرار گرفته است. اما مراکز قدرت سعی دارند سکوت کنند. از آنجا که اطلاعات فقط در انحصار قدرتمندان است و آنها دوست ندارند عموم مردم مطلع شوند ، شما بهتر از من می دانید که اطلاعات انحصاری منبع اصلی فساد ، اختلاس ، فقر ، بدبختی و فحشا است. تنظیم.

اکنون با تصویب مجلس ، با جلوگیری از دسترسی رایگان و بی قید و شرط مردم به اینترنت ، راه های دسترسی به “اطلاعات ناچیز” برای آنها به طور کامل مسدود می شود. عدم دسترسی به موتورهای جستجو و سایر بسترهای فضای مجازی و جرم انگاری استفاده رایگان از اینترنت به معنی جهل و خفقان برای مردم نیست. چرا کشورهای توسعه یافته سعی می کنند دسترسی به اینترنت را در کشور خود افزایش دهند؟ . برای دسترسی همه مردم کشورشان به اطلاعات. و پیشرفت جهانی

به عنوان یک قاعده ، هیچ شرکت بزرگ کامپیوتری مطابق قوانینی که ما دیکته می کنیم عمل نخواهد کرد. مثل ما که اگر ما جای آنها بودیم نمی پذیرفتیم. با این کار دسترسی ما قطع می شود. و اکنون اطلاعات و اخبار “100٪” در اختیار قدرتمندان قرار می گیرد. و انحصار اطلاعات منجر به رشد بیشتر گروه های مافیایی قدرت می شود. دنیای مجازی همراه با دنیای واقعی از مردم محروم می شود و ما فقیرتر می شویم. در صورت رعایت این فرمان ، قاچاق دستگاه های SpaceX شکوفا می شود و قاعدتا قاچاق این دستگاه ها توسط گروه های قدرت انجام می شود! آیا عواقب آن را برای مردم و قدرتمندان می بینید؟ با برنامه شما ، قدرتمندان قوی تر می شوند و مردم فقیرتر می شوند.

بیشتر بخوانید  ظریف در مورد وقایع یمن با نماینده سوئد مشورت کرد

آیا این رسالت مجمع مستضعفان است؟ اما سپس برای آخرین نکته ای که نوشتید. من هنوز فکر می کنم و آرزو می کنم و روزی تلاش می کنم که همه در کشور ما به قانون احترام بگذارند و طبق قانون عمل کنند و قانون برای همه و برای همه یکسان خواهد بود. هم برای حاج کاظم و هم عباس. همان قانونی که امروز اجرا می کنید. “نه_به_محدودیت_اینترنت #بدون_امنیت_از_فضای_مجازی”.

دیدگاهتان را بنویسید