توکیو / مبارزه المپیک میرزازاده با رضا کیالپ برای کسب مدال برنز المپیک



نماینده وزن 130 کیلوگرم ایران با برتری مقابل رقیب رومانی راهی دور مقدماتی در توکیو شد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه رقابت های وزنه برداری 130 کیلوگرم در المپیک توکیو ، امین میرزازاده در گروه شانس دوباره مقابل آلن سیراریو از رومانی روی تشک رفت و در نهایت با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی این دیدار شد.

او برای کسب مدال برنز با رضا کیالپ ، برنده 4 مدال طلای جهان و یک مدال نقره و برنز المپیک از ترکیه رقابت می کند.

میرزازاده پس از شکست 6 بر صفر مقابل کیم مینسئوک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی ، به لوپز ، دارنده هشت مدال طلای جهان و المپیک از کوبا و سپس به بازنده ها باخت.

همچنین تا دقایقی دیگر محمد علیگرای در وزن 77 کیلوگرم در دور اول با فلورس پنا از کوبا مبارزه می کند. 16 نفر با این وزن وجود دارد. تاماس لورینچ ، قهرمان جهان 2019 از مجارستان ، در این سمت جدول قرار دارد و این فرصت را دارد که در نیمه نهایی به مصاف لورینچ برود.

در وزن 97 کیلوگرم ، محمدهادی سراوی در دور اول به مصاف آدام بودجملین از الجزایر می رود و در صورت پیروزی در دور بعدی با برنده مدال نقره جهان 2018 بین بلغارستان و کریل میلوف از بلغارستان ، 35 روبرو می شود. دارنده مدال برنز جنگ ایلدم. المپیک ریو ترکیه را ترک می کند. 16 نفر با این وزن وجود دارد. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک ارمنی در گروه سرو قرار دارد و آنها در نیمه نهایی این فرصت را دارند که با یکدیگر روبرو شوند.

بیشتر بخوانید  کامنت عجیب مریم حیدرزاده در زیر خبر اعلام فوت همسر علیرضا قربانی+ عکس

در حال بروز رسانی …

دیدگاهتان را بنویسید