آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس؛ از پیشنهاد سنگین نوراللهی گرفته تا امکان جداسازی شیر


 پرسپولیس

MeetNews – پرسپولیس در هشتم از مرداد برای پنجمین بار پیاپی قهرمان لیگ 1 شد. پس از پایان لیگ ، گمانه زنی های زیادی در مورد انتقال به پرسپولیس وجود دارد. تاکنون وظیفه محمد حسین کنعانی زادگان نهایی شده است. این بازیکن بلافاصله پس از جشن قهرمانی در پرسپولیس ، جدایی خود از این تیم و پیوستن خود به تیم قطر را اعلام کرد.

بررسی ها نشان می دهد کمال کامیابی نیا رضایت اولیه خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اعلام کرده است. احمد نورالهی همچنین می خواهد به کار با سرخپوشان ادامه دهد ، اگرچه از چندین تیم عربی پیشنهاداتی دریافت کرده است. به خصوص که او نمی خواهد در سال قبل از جام جهانی ریسک کند و قصد از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی فوتبال را ندارد. № 8 پرسپولیس با توجه به نتایج آن انتظار یک پیشنهاد مالی بالاتر را دارد. لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس می تواند نیازهای مالی خود را برطرف کند.

علی شجاعی دیگر بازیکنی است که شایعه جدایی او از پرسپولیس شنیده می شد. به دلیل حضور وحید امیری و سعید آگی ، این بازیکن فرصت چندانی برای حضور در زمین ندارد. چون قراردادش با پرسپولیس هنوز به پایان نرسیده است ، در صورت تمایل به جدایی باید رضایت سرخپوشان را جلب کند.

قرارداد مهدی شیری با پرسپولیس به پایان رسید. او هنوز در مورد تمدید قرارداد خود با باشگاه فعلی خود صحبتی نکرده است. به نظر می رسد به دلیل حضور سیامک نعمتی و خرید احتمالی دو مدافع دیگر ، احتمالاً او جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت. باید دید در خصوص ادامه همکاری با پرسپولیس چه تصمیمی گرفته می شود؟

بیشتر بخوانید  پلو ماهیچه دودی رو اینجوری درست کن! | طرز تیه پلو ماهیچه دودی +ویدیو

شهریار موگانلو با اجاره از سانتا کلارا به پرسپولیس پیوست. ارتش به جذب او تمایل دارد. اما برای انتقال مقانلو به سپاهان ، توافق او بسیار مهم است؛ وی در پاسخ به پیشنهاد سپاهانیس چند روز فرصت خواست. اگرچه بازیکنان طلایی امید چندانی به این انتقال ندارند اما در صورت موافقت این بازیکن با سپاهان ، محبی در قالب قرارداد به تیم پرتغالی منتقل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید