به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل شرکت صنایع لبنی ایران (پگاه) ، در اجرای طرح ملی کرم استریل پگاه با شعار “کرم صورتی ، عصاره پگاه” ، که برای اولین بار در کانال های خرده فروشی ، فروشگاه های زنجیره ای ، عرضه و پایه و بازار برای بازار دیجیتال در ژوئیه 1400 ، رکوردهای جدیدی در فروش و تبلیغات به ثبت رسید.
این طرح به منظور افزایش فروش ، افزایش حضور قفسه ها و استخراج سهم از قفسه ها ، افزایش پوشش مشتریان ، مدیریت درصد ضایعات و بازگشت با مشارکت شرکت های تولیدی اجرا شد.
در این کمپین ، پس از توسعه شعار کمپین: “کرم صورتی اصلی پگاه” ، طراحی گرافیکی ، تصویرسازی و ایجاد حرکتی خاص ، ایجاد داستان و انتشار کمپین ، اطلاع رسانی از طریق گروه ها و شرکت های گروهی پگاه و اینستاگرام ، تهیه و تنظیم پنج خبر ملی این خبر در پرتال های خبری و 36 سایت خبری ، خبرگزاری ها و گروه های مجازی منتشر شد.
تهیه و انتشار فیلم نحوه اجرای طرح و نظرات مصرف کنندگان در پنج منطقه ، تهیه و انتشار فیلم آپارات با 4 میلیون بازدید نیز از جمله اقدامات در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات طرح ملی کرم