عشایر عراقی از سفیر ایران خواستند با امام خامنه ای دیدار کند – اخبار غرب آسیا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیمده ها تن از شیوخ قبایل عراق یکشنبه شب به مناسبت سعید قدیر هم و گوربان با سفیر ایران دیدار کردند و از ایرج مسجدی خواستند تا با رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای ، ملاقاتی ترتیب دهد.

به گزارش ایرنا ، در این دیدار عشایر عراق با سفیر ایران در بغداد که در سفارت ایران ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد انجام شد ، حضور سران قبایل در این دیدار به عنوان نشانه ای قوی از روابط مستحکم بین ایران و عراق وی گفت سفارت متعلق به مردم شریف و عشایر عراق است.

سران برخی قبایل همچنین به دولت و ملت ایران کمک های مادی و معنوی و همچنین حمایت جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش و تروریسم در عراق را تبریک گفتند.

چند تن از رهبران قبایل عراق با تأکید بر نیاز به وحدت و همدلی بین ایران و عراق ، سخنرانی هایی را ایراد کردند که در آن ایران در شرایط سخت مانند مبارزه با تروریست های داعش در کنار آنها بود و “هرگز حمایت ایران را در شرایط سخت فراموش نکنید”. نه “

شیوخ قبیله همچنین از ایرج مشدی سفیر ایران خواستند که به رهبر فرزانه انقلاب تبریک بگوید و از وی خواستند تا با مقام معظم رهبری برای ستایش از مردم ایران دیدار کند.

سفیر ایران در عراق در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه این دیدار گفت: سران قبایل بارها خواستار حضور گسترده مردم در حضور رهبر معظم انقلاب شده اند که در صورت بهبود اوضاع به دلیل همه گیری کرونا ، جلسه را هماهنگ می کنند. .

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

در این جلسه از تصویر مجسمه مقام معظم رهبری رونمایی شد. اثری که عشایر به سفیر ایران اهدا کردند.

عراق ، امام خامنه ای ،

عشایر عراقی از اولین گروه هایی بودند که فتوای مقام مذهبی را برای مبارزه با داعش رد کردند و نقش مهمی در مبارزه با تاکسیر تکفیری ایفا کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید