در چه سالی اولویت واکسیناسیون به دانشجویان ورودی داده می شود؟



مدیرکل خدمات برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم با تأکید بر اینکه واکسیناسیون دانش آموزان در 4 مرحله و از شهریور تا آذر انجام می شود ، گفت: در فاز اول 502 هزار ، در فاز دوم 928 هزار و در مرحله سوم یک میلیون و 75 در مرحله 4 ، 967،000 دانش آموز واکسینه خواهند شد.

به گزارش ایسنا ، دکتر محمدرضا آخانچیان ، با تشریح جزئیات واکسیناسیون دانشجویان در 4 مرحله ، گفت: واکسیناسیون در دانشگاه زمینه ساز توسعه و اجرای برنامه های آموزشی ، علمی ، فرهنگی و دانشجویی است ؛ در واقع به دلیل برخی محدودیت ها در پوشش 100٪ جامعه دانشگاهی تا اکتبر 1400 ، اولویت بندی از سرگیری آموزش در نیمه اول سال طبق برنامه ریزی لازم انجام می شود.

وی افزود: در دانشگاه هایی که دانشجوی کارشناسی ارشد ندارند یا برعکس در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو نمی پذیرند ، اولویت بر اساس بالاترین سطح تحصیلات به پایین خواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت علوم تاکید کرد: واکسیناسیون فقط در دانشگاه برای دانشجویان محلی و در دانشگاهی که خارجی ها در آن زندگی می کنند انجام می شود. واکسیناسیون دانشجویان خارجی در دانشگاه محل زندگی آنها یا در دانشگاه محل تحصیل دانشجو هماهنگ می شود.

دکتر آخانچیان گفت: برنامه ریزی واکسیناسیون بر اساس آخرین آمار دانش آموزان در 4 سال گذشته است که محدودیت 4 سال سن تحصیلی مجاز در همه مقاطع (4 سال برای دوره های دکتری تخصصی و ادامه کارشناسی و دو سال برای کارشناسی ارشد) است. ، دوره های کارشناسی قطع و مرتبط).

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت علوم در خصوص اولویت واکسیناسیون دانش آموزان در مرحله اول گفت: این دانش آموزان در شهریور ماه واکسینه می شوند ، در واقع 928 هزار دانشجوی دکتری ورودی واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید  دولت نتانیاهو در حال فروپاشی است

وی ادامه داد: در مرحله دوم در مجموع 928 هزار دانشجو واکسینه می شوند که بر این اساس 25 هزار دانشجوی دکتری ورودی ، 16 هزار دانشجوی ورودی 1400 کارشناسی ارشد ، 27 هزار دانشجوی دکتری ورودی 96 و 97 ، 692 هزار دانشجو 97 و قبل از آن 168 نفر هزار دانش آموز قطع شده 99 و قبل از این در اکتبر 1400 واکسینه خواهند شد.

دکتر آخانچیان با بیان اینکه در مرحله سوم یک میلیون و 75 هزار دانش آموز واکسینه می شوند ، تاکید کرد: در مرحله سوم ، یعنی. در ماه نوامبر ، 99 دانشجوی دکتری ، 98 و 99 دانشجوی دکتری ، 98 و 99 دانشجوی و دانشجو 1400 لیسانس قطع شده واکسینه خواهند شد.

در نهایت ، وی در مورد جزئیات واکسیناسیون دانش آموزان در مرحله چهارم ، یعنی. دسامبر: 1400 دانشجوی دکتری ورودی ، 1400 دانشجو و دانشجوی دکتری ، که در مجموع 967،000 دانشجو را شامل می شود ، واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید