منصور ارضی: دولت برای بستن کربلا قیمت سفر به ترکیه و مغولستان را کاهش می دهد


منصور ارضی

MeetNews – منصور ارضی گفت: بخاطر نداشتن هیئت در سال گذشته طلب بخشش کنید ، چرا این کار را نکردید؟ امسال همه ما راه حل را می دانستیم. بگذار همه مردم خادم امام حسین (ع) باشند و از آنها برای ایجاد فضای هیئت ها و شهر استفاده کنند.
همایش مجازی 10 هزار هیات منتخب کشور صبح امروز یکشنبه 10 مرداد به صورت زنده با حضور حجت الاسلام محمد کومی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حاج منصور ارضی در مداحی اهل بیت (ع) برگزار شد. ، به صورت زنده در برنامه Reliance.

منصور ارضی ، با تمجید از آل بیت ، در این مراسم گفت که ما همیشه جلسات عزاداری برپا کرده ایم و به دنبال تولد مجدد نبوده ایم ، در حالی که احیای خود و حاضران در جلسه بسیار مهم است: “احیا چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم.” اما ما عمل نمی کنیم. جلساتی که برگزار کردیم ، به ویژه سال گذشته که بسیار سخت بود و بسیار مشغول بودیم ، مزایای خود را دارد ، اما این هدف احیا محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه خواسته و درخواست من از امام حسین (ع) کمک به ما و حاضران در جلسه برای احیا بود ، تصریح کرد: در 15 ژوئن 1942 مطابق با 12 محرم ، امتحان دبیرستان را با مادرم و برادرم به مدرسه رفتند. وقتی به اعدام رسیدم ، اجساد زنان حسینی روی زمین بود و عده ای تیرباران شدند و با بدن زخمی شان شعار “یا مرگ یا خمینی” سر دادند. در آن زمان ، اگر زن تشنه بود یا افتخار می کرد ، به او آب می دادند.

بیشتر بخوانید  برای سالادت این سس فوق العاده خوشمزه رو درست کن! | ترفند درست کردن سس سالاد خیلی خوشمزه و خاص +ویدئو

ارضی گفت: “زنان از دین دفاع کردند.” امروز مداحان و مدیران هیئت ها نمی خواهند پای جلسات حسینی بایستند.

این اهل ستایش اهل بیت افزود: سخنان امام جواد (ع) این است که اگر امام حسین (ع) را نادیده بگیریم ، از توحید غافل شده ایم. هیئت ها از فضای مجازی استفاده می کنند ، اما اجازه نمی دهند دشمن از نحوه برگزاری مراسم عزاداری سوء استفاده کند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی توسط دشمن در اختیار ما قرار گرفته است ، افزود: سال گذشته به وزیر بهداشت و کارکنان این وزارتخانه گفتم که می توانند به دلیل تاج فعالیت مدافعان سلامت را تعطیل کنند یا مرزبانان را ببندند؟ “نمایندگان نیز نمی توانند تعطیل شوند زیرا فعالیت های آنها به سلامت معنوی مردم بستگی دارد. دلیل تظاهراتی که این روزها در شهرهای مختلف و حتی تهران برگزار شد چیست؟

ارضی افزود: باید برنامه ریزی کنیم تا جلسات عزاداری را مطابق پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم و به دنبال مجازی نباشیم ، زیرا این جلسات میدان نبرد ما هستند. همه مراسم سنتی باید در شهرها برگزار شود ، به استثنای خط قرمزها ، مانند گردن زدن ، که مقام معظم رهبری آن را منع کردند. گناهکاران افشا شده و عرق کرده باید ببینند که امام حسین (ع) هنوز زنده است و فرصتی برای بازگشت دارد.

این مداح اهل بیت افزود: زمانی که حکومت نظامی در دوران پهلوی بود ، برنامه ریزی کردیم که تظاهرات داشته باشیم و عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کنیم. حتی امروز ، ما نباید آرامش داشته باشیم تا یکی در خانه بنشیند و دعا کند و دیگران به صورت مجازی گوش دهند.

بیشتر بخوانید  آلودگی هوا مدارس روز شنبه را تعطیل می‌کند ؟

وی گفت: “این دولت هشت سال را با مقام معظم رهبری گذراند و به گفته آقای مصباخ ، همه آنچه ما به دولت گفته ایم ، آنها گفته اند که شما علیه نظام اعتراض می کنید. تا اینکه مقام معظم رهبری فقط حرم خود را بستند. چرا برخی از جلسات حرم ها سال گذشته به پایان رسید؟ برای این کار باید استغفار کنید.

ارضی افزود: استغفار کنید ، چرا شکست خوردید؟ امسال همه ما راه حل را می دانستیم. بگذار همه مردم خدمتگزار امام حسین (ع) باشند و از آنها برای ایجاد فضا برای هیئت ها و شهر استفاده کنند.

مداح اهل بیت افزود: هر نظامی که ستون های آن بسته باشد ساخته می شود. بدن و سینه ستون های اصلی سیستم هستند. یک روز در جریان تظاهرات انقلاب ، ما شعار می دادیم: “ای عبید لعنتی ، مرد بی قانونی ، من قصر ظلم و ستم تو را ریشه کن می کنم ، زنده باد باد حسین ، مرده بادا یزید ، مرگ پادشاه”.

وی افزود: یک روز در چهارراه چهارسو در بازار ، عزاداران مجبور بودند در دسته دسته عزاداری بر روی چهارپایه پادشاه نماز بخوانند. به حاج اکبر ناظم گفتم مواظب باشید ، این همان جا است. او روی چهارپایه فریاد می خواند و بیهوش می شد و خودش را پرت می کرد تا اینکه به بیمارستان رسید و مطلع شد که این دیگر مشکلی ندارد ، بلند شد. چرا شرایط امروز متفاوت است و روزانه برخی نان ها مصرف می شوند؟ آنها می گویند ، جلسه را تعطیل کنید ، تعطیل کنید. آنها می گویند ، جلسه ای برگزار کنید ، جلسه ای برگزار کنید.
وی گفت: مردی را برای موعظه و منبری بیاورید تا از اخلاق و شهدا به مردم بگوید. جای حاج قاسم سلیمانی واقعاً خالی است ، او مردی از حرم بود.
ارضی افزود: معاون وزیر بهداشت می گوید هیئت ها باید از دستورات مراجع و مقام معظم رهبری پیروی کنند. دور هم جمع شوید و بروید ، دولت شما تمام شده است. ما پایبند به فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم. آنها می گویند این روزها یک هیئت مجازی دریافت می کنند. چگونه از واقعیت برای مجازی شدن استفاده کردیم؟

بیشتر بخوانید  لهستان به مرحله یک چهارم نهایی والیبال المپیک راه می یابد

در پایان ، اهل بیت این را ستودند: این دولت قیمت بلیط سفر به ترکیه ، مغولستان و … را کاهش داد تا کربلا بسته شود. آنها خائن بودند. ما باید برخیزیم و با تمام نیروهای حاضر به صورت زنده و ملاقات کنیم. جبران یک سال سهل انگاری در سال قبل. دستگاه امام حسین شفا می یابد. آنها می خواستند نه بگویند. بیماران صعب العلاج همیشه به هیئت مدیره آورده شده و تحت درمان قرار گرفته اند. دروغ است؟ جلو را خالی نکنید و کار را به فضای مجازی نکشید.

دیدگاهتان را بنویسید