خوزستان روزهای بسیار بدتری را پیش رو دارد



ایسنا / خوزستان رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: اکنون در استان خوزستان اولین روزهای اوج جدید بیماری را تجربه می کنیم اما الگوی بروز این روزها با الگوی اوج بروز در قله قبلی خوزستان برابر است و این نشان می دهد خیلی بیشتر در انتظار ماست. روزهای بد ”

دکتر مهران احمدی بلوتکی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار داشت: تعداد مراجعه روزانه به مراکز درمانی منتخب غرب اهواز به هزار مورد رسیده است. به طور متوسط ​​روزانه حدود 300 بیمار در غرب اهواز تشخیص داده می شوند و از جمله در شرق اهواز روزانه حدود 600 بیمار جدید تشخیص داده می شوند.

وی افزود: تعداد مراجعات به بیمارستان ها بسیار افزایش یافته و ظرفیت بیمارستان ها یکی پس از دیگری در حال پر شدن است و اگر این روند در روزهای آینده ادامه یابد ، نگرانی های ما بسیار جدی تر خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر ضرورت مراقبت جدی از شهروندان برای پیشگیری از بیماری عروق کرونر قلب ، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به کمتر از 50 درصد رسیده است و از مردم می خواهیم دستورالعمل ها را رعایت کنند. استفاده از ماسک و فاصله “امروزه اهمیت رعایت فاصله با اهمیت استفاده از ماسک یا دریافت واکسن برابر است.

وی افزود: اکنون در استان خوزستان اولین روزهای اوج جدید بیماری را تجربه می کنیم اما نمودار فراوانی در این روزها برابر نمودار اوج بیماری در قله قبلی خوزستان است و این نشان می دهد که ما روزهای بسیار بدتری در پیش است و در صورت عدم تلاش جهادی ، در یکی دو هفته آینده روزهای بدتری را تجربه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  فراخوان یازدهمین جشنواره کتاب رضوی منتشر شده است

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید