حسین پور: شکی نیست که نارنجک اندازهای اتوبوس پرسپولیس طرفداران سپاهان هستند – خبر فوتبال ایران – خبر ورزشی تسنیم


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم، ایمان حسین پور شرفشاد در گفت و گو با رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، اظهار داشت: ابتدا قهرمانی در فصل بیستم را به همه هواداران تبریک می گویم. امیدواریم این قهرمانی ها و موفقیت ها در سال های آینده ادامه داشته باشد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص محاکمه علیه عاملان پرتاب نارنجک در اتوبوس های حامل کاروان این تیم ادامه داد: کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس ، مالکان اتوبوس و متهمان پرونده تشکیل شد. وکیل باشگاه برای تهدید ، اخلال در نظم عمومی با پرتاب نارنجک ، ایجاد خسارت عمدی ، حمل و استفاده از مواد محترقه و همچنین اسناد جدید شکایت کرد.

وی افزود: متهمان پرونده همان افرادی هستند که عکس های آنها توسط تیم فوتبال سپاهان پوشیده ، روسری سپاهان پوشیده و منتشر شده و به کمیته انضباطی ارائه شده است و شکی نیست که این افراد جزو طرفداران باشگاه سپاهان هستند. متهمان پرونده با ابراز پشیمانی ، عکس هایی را که قبلاً توسط معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در اختیار کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود ، تأیید کرده و اعتراف کردند که عکس ها روی آنها است و در نتیجه هیچ بهانه ، بهانه یا کلمه ای وجود ندارد و عذرخواهی نیز وجود ندارد. و بدیهی است که این افراد طرفدار باشگاه سپاهان هستند.

حسین پور شرفشاد در پایان افزود: همانطور که در دادگاه فلاورجان ، پرونده به سرعت منجر به صدور احضاریه و سپس کیفرخواست در دادگاه شد و جلسه در دادگاه کیفری برگزار شد .86 و بند 3 ماده 87 قواعد انتظامی و ماده 6 اساسنامه لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران ، تا تکلیف این پرونده در اسرع وقت روشن شود. ما همچنین دائما در تلاش هستیم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید  سلفی آسانسوری علی شاکردوست برادر الناز در اسانسور با خواهرش در تالار گلزار

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید