کاهش 25 درصدی مرگ و میر جاده ای در استان گیلان – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارشات گزارشگر بیشتر، ارسلان زارع امروز (یکشنبه) در نشستی در خصوص وضعیت حادثه گیلان با اشاره به کاهش 48 درصدی مرگ و میر جاده ای در سال گذشته ، اظهار داشت: طبق آمار ، درصد مرگ و میر جاده ای در گیلان امسال 7.1 درصد کاهش یافته است. .

وی گیلان را سومین استان پرجمعیت کشور دانست و گفت: تعداد مصدومان سال گذشته نسبت به سال قبل 16.7 درصد کاهش یافته و تعداد قربانیان در چهار ماهه نخست امسال 3.2 درصد کاهش یافته است. ..

کاهش 25 درصدی استاندار گیلان کسانی که جان خود را از دست داده اند وی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: اقدامات اصلاحی و حضور فعال پلیس راهنمایی و رانندگی به ویژه در مناطق در معرض تصادف مثر است.

وی ادامه داد: شهر رودبار با کاهش 52 درصدی قربانیان تصادفات در چهار ماهه نخست امسال بیشترین کاهش را در بین شهرک های استان داشت.

زارع بر لزوم فرهنگ سازی صدا و سیما و رسانه ها تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی موتورسیکلت توسط روستاییان با محوریت خدمات دهیاری ، فرمانداری و بخشداری استان در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: تفکیک محورهای دو طرفه ، تقویت کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای پرخطر ، تقویت روشنایی مسیرهای اولویت دار ، ایمنی راههای اصلی و حادثه خیز ، بهبود علائم و سرعت با استفاده از سرعت ، نی و تصحیح هندسی شما باید در جاده باشید.

استاندار گیلان بر تسریع استفاده از دوربین های هوشمند برای ثبت تخلفات و چراغ راهنمایی جدید در تقاطع های مرکز استان و همچنین شهرهای دارای اولویت تاکید کرد و افزود: افتتاح خطوط عابر پیاده نیز می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرهای استان

بیشتر بخوانید  لاپید و اردوغان تلفنی صحبت کردند

وی به افزودن آمبولانس و آمبولانس به مرکز اورژانس استان اشاره کرد و گفت: هلال احمر از پایگاه های کنار جاده ای و داوطلبان جوان برای ارائه خدمات به مردم استفاده می کند ، در حالی که تجهیزات را به همراه اورژانس افزایش می دهد که در دومین پایگاه پایگاه ها و جاده ها را افزایش می دهد. نیم. “سال می تواند خدمات را دو برابر کند.

دیدگاهتان را بنویسید