آقای رئیسی ، از بذرپاش ، زاکانی و ضرغامی دوری کنید / کاربران خبر آنلاین به رئیس جمهور منتخب پیشنهاد می دهند



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینفاصله تا پایان دولت روحانی و روی کار آمدن دولت اصلی کوتاه است. برای بقیه بازار ، گمانه زنی هایی درباره کابینه آینده وجود دارد.

برخی تشکیل دولت فراجناحی و برخی آن را دولت یکپارچه اصولی می نامند. برخی نگران حضور رهبران تندرو یا رهبران احمدی نژاد هستند.

در همین راستا ، خبرگزاری خبرآنلاین وی از کاربران محترم خود پرسید ؛ توصیه شما به ابراهیم رئیسی در کابینه سیزدهم چیست؟»

یافتن استعداد برای وزیران جدید!

برخی از کاربران خبرآنلاین از دولت سیزدهم خواسته شد تا در دوران شایسته سالاری از چهره های جدید برای وزارتخانه ها استفاده کند. به عنوان مثال ، آزاده نوشت: «شایسته سالاری در یک کلمه. “تعداد زیادی تکراری از دوره های قبلی مربوط به هر دوره را حمل نکنید.”

یکی از کاربران نوشت: “از کسی که تا به حال وزیر یا مقام مهمی بوده است استفاده نکنید.” دیگری نوشت: “هر فرد منتخب باید به محض مشاهده ناکارآمدی لازم اخراج شود ، زیرا ما فرصتی برای تلاش برای اشتباه نداریم.”

شخصی برای خبرآنلاین نوشت: “بهتر است از کسانی استفاده کنید که با کشور و ملت دلسوز هستند و سابقه کار دارند.” یک کاربر همچنین به دولت جدید پیشنهاد داد: “استعداد یابی برای وزرای جدید !! “این به معنای وزرای حرفه ای ، دلسوز ، باز و غیر جزمی و البته بین 50 تا 60 سال است.”

ایراندوست می نویسد: «از نخبگان علمی کشور که وابسته به هیچ جناح سیاسی نیستند و در حاشیه قرار گرفته اند و در تمام این سالها بازی نکرده اند استفاده کنید. “به این افراد و امتحانات بی کفایت و تکراری برگردانید و حتی اگر بالای 65 سال داشته باشید از آنها استفاده نکنید.”

بیشتر بخوانید  جملات احوال پرسی عاشقانه (متن صمیمانه و خودمنی برای سلام به عشق)

محمود همچنین می نویسد: «به نظر من آقای رئیسی باید تیمی را انتخاب کند تا بعد از یک تا چهار سال مسئولیت عملکرد آنها را بر عهده داشته باشد و بنابراین تنها گزینه پیش روی وی انتخاب همکاران متخصص ، با تجربه و سالم است. راه دیگری وجود ندارد. “

آقای رئیسی از بذرپاش ، رستم قاسمی ، زاکانی و ضرغامی دوری کنید

در همین حال ، برخی از کاربران اخبار آنلاین به وزیران دولت سیزدهم پیشنهاداتی ارائه کرده اند. برای مثال ، یکی از کاربران نوشت: «رستم گاسمی ، وزیر نفت. من قطعاً بدون برجام نفت صادر خواهم کرد. سعید محمد وزیر انرژی قطعا مشکل آب و برق را حل خواهد کرد. تهدیدها قطعاً فساد را ریشه کن خواهند کرد. وزیر بهداشت قاضی زاده وضعیت در کرونا بهبود می یابد. وحیدی وزیر دفاع قطعاً وضعیت دفاعی ما را بهبود می بخشد. »

مستاجر نوشت: «درود بر آقای رئیسی ، رئیس جمهور تازه انتخاب شده وزیر بهداشت ، دکتر پزشکیان ، وزیر اقتصاد ، دکتر حسینی ، یا دکتر تایب نیا ، رئیس بانک مرکزی ، دکتر طهماسبی ، وزیر مدیریت ، عزت ضرغامی ، وزیر ورزش ، صفایی فراهانی ، وزیر مسکن ، دکتر اسلامی. “دیگری برای خبرآنلاین نوشت:” استفاده از حسین شریعتمداری ، بذرپاش ، رائفی پور ، ذوالنور و زاکانی را فراموش نکنید. “

علی نوشت: «وزیر خارجه فقط محمد جواد ظریف است که مطمئنم او را نمی پذیرد. “وزیر دفاع سردار سلامی.” مردی به نام شکی می نویسد: «به نظر من افرادی مانند بازرپاش ، امیری فراهانی ، زاکانی ، رستم گاسمی و ضرغامی در دفتر به اصطلاح نار جا نمی گیرند. دولت مردم و این افراد باید به طور جدی از رئیس جمهور تازه انتخاب شده فاصله بگیرند. “اینها برای کابینه سم است و بر بدبینی مردم نسبت به دولت تأثیر منفی می گذارد و من فکر می کنم که در زمینه آموزش و پرورش باید یک وزیر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود ، زیرا مطیع ترین و منتقدترین افراد همیشه انتخاب شده اند. وزیر آموزش و پرورش. “آقای علی لاریجانی بهترین گزینه است. البته قاضی زاده هاشمی گزینه خوبی برای وزارت آموزش و پرورش است ، زیرا او جوان است و توانایی اداره این نهاد فرهنگی را دارد.”

بیشتر بخوانید  علت نشستن مرغ مینا کف قفس

۲۷۲۱۵

دیدگاهتان را بنویسید