دریادار سیاری: اقتدار دریایی ایران محصول حکومت جهادی است


سیاره دریاسالار

MeetNews – دریاسالار حبیب الله سیاری ، معاون هماهنگ کننده ارتش ، صبح امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح ساختمان یاس فاطمی در دانشگاه علوم پزشکی ارتش پرسید که تفاوت بین “دولت” و “دولت جهادی” چیست. : تفاوت اصلی بین حکومت جهادی و حکومت جهادی این است که حکومت جهادی ترکیبی از عزم ، هدف ، دقت ، جدیت ، تلاش و پشتکار است و نتیجه چنین حکومتی حکومت جهادی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر احیای روح مبتنی بر حکومت جهادی در کشور تأکید کرده اند ، گفت: اگر بخواهیم در این زمینه الگو قرار دهیم می توان به توسعه سواحل مکران و سالهای قدرت دریایی

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه حکومت جهادی بر اساس احتیاط ، انگیزه و تلاش مضاعف است ، افزود: ما ساحل مکران را در شرایطی توسعه دادیم که بسیاری از مسائل برای منطقه پیش بینی نشده بود.

امیر سیاری ادامه داد: البته عزم ، جدیت ، میل ، برنامه ریزی و تلاش مضاعف عزیزان ما در ارتش منجر به ساخت این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن شد و برگرفته از همان رهبری جهادی به عنوان عالی رهبر انقلاب اسلامی ، همواره تأکید داشته اند. “

وی تعامل و همکاری سازنده بین سازمانها را از دیگر عوامل پیشرفت و توسعه برشمرد و گفت: به جای موازی کاری و محکومیت متقابل و ارسال موج های منفی ، اگر دست در دست هم داریم ، باید با وحدت و همدلی پیش برویم و بر مجموعه فرصت های خود کار کنیم. بگویید ، ما قطعاً سریعتر به نتایج خواهیم رسید. همچنین در حین ساخت ساختمان یاس فاطمی این تعامل و همکاری ارزشمند محقق شد.

بیشتر بخوانید  وام 1.150 میلیارد تنی برای حل مشکلات خوزستان

دریادار سیاری با تأکید بر اینکه این پروژه باید برنامه ریزی لازم برای اجرا را داشته باشد ، گفت: “البته ، بدون برنامه ریزی مناسب و دقیق کار به خوبی پیش نمی رود. اما پروژه و فعالیتی که در راستای برنامه ریزی دقیق باشد ، در بطن توسعه و پیشرفت کشور قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین از نیت صادقانه و بی عیب و نقص به عنوان دیگر عوامل منجر به کار مدیریتی سازنده و مطلوب یاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید