4 پروژه عمرانی و فناوری پارک فناوری پردیس – نمایندگی مهر افتتاح شد اخبار ایران و جهان



طبق گزارشات خبرگزاری مهر به گفته معاون وزیر علوم و فناوری ، ساخت 4 پروژه تحقیقاتی در فاز 3 پارک فناوری پردیس ، افتتاح ساختمان چند منظوره پارک ، پروژه پست برق ترانس 63.20 کیلووات و افتتاح سالن ورزشی چند منظوره انجام شد. با حضور معاون وزیر علوم علوم و فناوری افتتاح شد.

سورنا ستاری ، معاون وزیر علوم و فناوری در این مراسم گفت: «با حمایت شهرداری و استان پردیس ، رویدادهای بزرگی در پارک فناوری پردیس برگزار شد و این پارک میزبان بسیاری از شرکت های دانش بنیان ، خلاق و فناوری بود. “

وی با بیان اینکه پارک پردیس بزرگترین پارک فناوری کشور است و سال گذشته بیش از 15 هزار میلیارد تن توسط شرکت های وی فروخته شد ، گفت: با توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پارک ، میلیاردها تن سرمایه سرمایه گذاری شد. پروژه امروز همچنین بخشی از فعالیت های ساختمانی پردیس است که با سرمایه بخش خصوصی و دولتی انجام شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: اخیراً با همکاری وزارت راه و شهرسازی تصویب شد که 280 هکتار به اکوسیستم پارک فناوری پردیس اضافه شود. سرمایه گذاری در فاز 3 ادامه دارد و اتفاقات خوبی به زودی رخ می دهد و جوانان بیشتری در این منطقه مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید