شهر “معمولی” در انتظار اعلام کمیسیون و تصویب کابینه – اخبار لرستان – اخبار پیش نویس های تسنیم


علیرضا بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم پلدختر وی در خصوص اقدامات پیگیری اخیر برای عادی جلوه دادن شهر گفت: کمیسیون دولتی ، در کمیسیون نیز باید در جلسه علنی کابینه تصویب و اعلام شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در حال حاضر در کمیسیون است و منتظر نتیجه کمیسیون هستیم ، افزود: اگر شهر مردم عادی تشکیل شود از دو قسمت مرکزی و افرینه تشکیل شده و بخشی نیز به آن اضافه می شود. شهر پلدختر “بخش پیشنهادی بالاگریوه از روستای پالم شروع می شود و شامل ولی عصر می شود.

مدیرکل ادارات سیاسی ، انتخاباتی و کشوری ولسوالی لرستان گفت: بخش شیروان در شهر بوژولایس توسط معاون اول رئیس جمهور با پیگیری تشکیل و اعلام شد. به کمیسیون دولتی ارجاع داده می شود که شامل دو بخش است. ما انتظار تشکیل کمیسیون دولتی و اعلام نتیجه آن را داریم. امیدوارم بتوانیم تغییرات خوبی در زمینه تقسیم کشورها در روستاها داشته باشیم.

وی گفت: دو شهر در سراسر استان لرستان پیشنهاد شده است که شامل هشت بخش است که یکی از آنها در شهر بوژول تصویب شده و بقیه منتظر نظر کمیسیون دولتی هستند.

همام بیرانوان در مورد شهر سراب گفت: شهر سرام حمام اعلام شده است و باید مقدمات کار فراهم شود و شهرداری و کارکنان برای شروع کار و فعالیت های شهرداری استخدام شوند.

انتهای پیام / 646 / د

بیشتر بخوانید  قیمت بنزین سه نرخی می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید