روز مردم هشترود در آخرین روزهای دولت دوازدهم مبارک باد


به گزارش ایرنا ، جواد رحمتی ، معاون استاندار آذربایجان شرقی ، روز شنبه شنبه سالن و همایش شنبه در استان هشترود به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون تن را افتتاح کرد.

امین امینین فرماندار هشترود در این مراسم گفت: “این سالن با سیستم صوتی و تصویری استاندارد و دیوارهای عایق یکی از مجهزترین اتاقهای جلسات و کنفرانس در استان است.”

افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی

رحمتی همچنین سفر خود را به آرزوهای دیرینه تامین اجتماعی در هشترود و چاراویمک ادامه داد و یک درمانگاه تامین اجتماعی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تن را تکمیل کرد.

فرماندار هشترود در مراسم افتتاح این درمانگاه گفت: ساخت این پروژه در سال 2017 متوقف شد و عملیات اجرایی و بخشی از تجهیزات آن سال گذشته با هزینه 30 میلیارد تن به پایان رسید.

روز مردم هشترود در آخرین روزهای دولت دوازدهم مبارک باد

امینیان افزود: این کلینیک مجهز با کمبود کادر درمانی و پزشک مواجه است اما با رایزنی هایی که با ماموران تامین اجتماعی استان و کشور داشتیم قول دادند این مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با تجهیز کامل این کلینیک ، 10 هزار بیمه شده اجتماعی در هشترود و چاراویمک که اکثر آنها از قشرهای پایین جامعه هستند از خدمات درمانی رایگان بهره مند شوند.

تعمیرات اساسی در واحد فولاد

عملیات اجرایی کارخانه آهن و فولاد سایا استاد که پیش از این با سرمایه گذاری 56 درصدی چینی در هشترود آغاز شده بود ، در سفر معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به این شهر نیز به طور رسمی مورد بازنگری قرار گرفت.

روز مردم هشترود در آخرین روزهای دولت دوازدهم مبارک باد

مهران حاجی پور ، مدیرعامل شرکت فولاد ، در مراسم نوسازی این پروژه گفت: این پروژه سرمایه گذاری شامل سه فاز است که به اتمام می رسد ، فاز اول شامل تولید 300000 تن شمش کربن ساده و فولاد آلیاژی در سال است.

بیشتر بخوانید  ۵ شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونا

وی میزان سرمایه گذاری در فاز اول را پنج هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم آن را 350 نفر اعلام کرد و ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیز شامل نورد گرم ، تولید پروفیل های فولادی خاص و ورق های فولادی نورد است.

افتتاح ساختمان اداری شهرک صنعتی پروفسور هشتودی

سپس معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مقامات محلی ساختمان دفتر شهر صنعتی ، استاد هشترود را افتتاح کردند.

“امینیان” مدیر هشترود نیز از مجاورت شهر صنعتی پروفسور هشترودی با بزرگراه تبریز-زنجان ، بزرگراه هشترود-مراغه ، مرکز استان و خط راه آهن کشور به عنوان مزایای سرمایه گذاری در این شهر و ایجاد یک ساختمان یاد می کند. خط راه آهن جداگانه در این شهر درخواست شد.

افتتاح چندین پروژه کشاورزی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از پروژه 1000 هکتاری پایین دست سد سهند و پروژه جهش تولید در مناطق خشک بازدید کرد ، سپس یک پست فرعی سیار از 64 تا 29 مگاوات پایین دست سد را افتتاح کرد.

روز مردم هشترود در آخرین روزهای دولت دوازدهم مبارک باد

پروژه آبیاری تحت فشار ، تولید بذر هشترود 818 و گلخانه تابستانی از دیگر پروژه های افتتاحیه روز گذشته در هشترود با حضور مقامات استانی و محلی بود.

بازنگری در برنامه های سرمایه گذاری

تعمیرات اساسی 2 پروژه سرمایه گذاری شامل ساخت مجتمع تولید شن و ماسه و آسفالت و سردخانه 5000 تنی از دیگر قسمتهای سفر معاون استاندار آذربایجان شرقی به هشترود است. پروژه هایی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شوند تا علاوه بر افزایش تولید ، گامی دیگر در جهت ایجاد فرصت های شغلی جدید در شهر بردارند.

بیشتر بخوانید  توصیه ویژه سازمان هواشناسی به مردم | در آلوده‌ترین روز سال از خانه بیرون نیایید!+ ویدئو

افتتاح کارخانه تصفیه آب آشامیدنی نزارخریزی
رحمتی برای برآوردن یکی از خواسته های مردم شهر نظرقریزی و چند روستای آن شهر به هشترود سفر کرد و تصفیه خانه آب آشامیدنی به ارزش 17 میلیارد تومان افتتاح کرد.

مدیر اجرایی آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه اظهار داشت: به منظور رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی و نیازهای صنعت در شهر نظرکاریزی و جوامع روستایی مرتبط ، مطالعات امکان سنجی را برای مشاوره فراز آب توسعه داد. مهندسین.

روز مردم هشترود در آخرین روزهای دولت دوازدهم مبارک باد

علیرضا ایمانلو افزود: در این راستا منابع آب منطقه از نظر کمی و کیفی و شرایط لازم شرب مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به کل نیاز آبی پروژه ، سد سهند هشترود به عنوان منبع آب مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تامین ، انتقال و تصفیه آب سد سهند را با ظرفیت اسمی 20 لیتر بر ثانیه از اهداف پروژه عنوان کرد و افزود: و “المالوچای”.

وی ادامه داد: در این پروژه آب را به زیر زمین برده و با لوله پلی اتیلن با قطر 200 میلی متر با سر استاتیک تقریبا 80 متر به تصفیه خانه منتقل کرده و پس از تصفیه مجدد با مخزنی در حوالی شهر نظرکارزی با سر استاتیک حدود 80 متر و طول 12 کیلومتر. کار می کند.

نماینده مردم هشترود در خانه ملت نیز با بیان اینکه وضعیت آب آشامیدنی هشترود تعریفی ندارد ، خاطرنشان کرد: شروع شده است.

سید حمزه امینی می گوید: وضعیت آغبلاغ چای از نظر پیشگیری از خطرات احتمالی سیلاب با جذب اعتبارات دولتی ، اختصاص 79 میلیارد تن برای تکمیل فاضلاب شهری مدرن ، جذب نزدیک به 23 میلیارد تن اعتبار برای اتمام فاز اول پروژه سد سهند ، استفاده از وام 10 میلیارد تنی برای تکمیل سد ایدوگموش میانی به سد سهند هشترود یکی از مهمترین کارهایی است که باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید  ساخت ماشین جیپ برقی خانگی با ضایعات توسط مرد خوش ذوق / فیلم

وی با یادآوری اینکه 400 پست برق در پایین سد سهند با هزینه 330 میلیارد تن نصب می شود ، یادآور شد: کار تکمیل مراحل دو تا پنج سد سهند در آینده نزدیک با همکاری سازمان ستاد اجرایی. من خمینی دارم.

به گزارش ایرنا ، با استفاده از برنامه های معرفی هشترود ، 650 نفر به طور مستقیم در روزهای پایانی دولت دوازدهم استخدام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید