مبارک غدیر برای شهرستان طالحیان ماهشهر / چتر حمایت خیریه از نیازمندان – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



خبرگزاری مهر؛ گروه استانی – کوثر کریمی: امسال ، اید قدیر خم با چتر خیریه ای بر سر اهالی نیازمند شهر طالحانی ماهشهر قرار گرفت. خیرین همچنین مهمانسرا را به لبخندی شاد برای نیازمندان تبدیل کردند.

به مناسبت عید غدیر ، بنیاد خیریه انوار الهادی و مرکز خیریه الغدیر زیر نظر دفتر امام جمعه شهرک طالاهانی ماهشهر مراسمی را برگزار و به اهدای لباس کودکان نیازمند

بچه های نیم قد که لباس های رنگارنگ چشمانشان را از شادی پر کرده بود و لبخند از لبانشان محو نمی شد. شادی هایی که در فضای این کودکان هیجان انگیز است ، چشم هر بیننده ای را که این صحنه روح انگیز را تماشا می کرد ، تار کرد.

کودکانی که به دلیل تلاش خیرخواهان احساس تنهایی نمی کنند و با چشم خود می بینند که با وجود مشکلات ، مسیر مهربانی خیریه ها ادامه دارد ، به طوری که لبخند در زندگی کودکان نیازمند باقی می ماند.

جرقه عشق و علاقه به دیگران و همکاری با عزیزان در طبیعت این کودکان نهادینه شده است و آنها همچنین از اخلاق خیریه و مسائل مشابه احساس خوبی دارند. کودکانی که در شرایط سخت دست های خوبی به آنها می دهند ، مطمئناً در آینده با فرهنگ کمک به عزیزان خود بیگانه نخواهند بود.

لبخند کودکان و زوج های جوان

در این مراسم ، 110 سری جهیزیه به زوجین نیازمند شهر طالقانی اهدا شد. زوج های جوانی که با نگاه گرم خیریه ها رویای زندگی مشترک را به واقعیت تبدیل کردند.

چادرها و تخت های سفید که گل امید را در دست مددکاران خیریه بستند و با اهدای اصول اولیه زندگی به خانه امیدشان رفتند.

بیشتر بخوانید  متن استعفای خود را به رهبری ارسال کردم / اتحاد را حفظ کنید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تقاطع لبخند کودکان در نتیجه زندگی خانواده های مختلف با شادی زوج هایی که تازه شروع به تشکیل خانواده کرده اند ، جلوه ای زیبا از نتایج مثبت خیریه را به تصویر می کشد.

سرپرست استان ماهشهر در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی می گوید: شهر طالحانی از نظر جمعیت یکی از متراکم ترین نقاط شهرستان ماهشهر است که در سرشماری سال 95 جمعیت آن 27-28 هزار نفر بوده است ، اما برآورد ما این است که 35 تا 35 نفر جمعیت دارد. 40 هزار نفر به دلیل مشارکت ساکنان در این سرشماری. کامل نبود و ما انتظار مشارکت بهتر را داریم.

بندری در ادامه با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت ماهشهر در حومه شهر زندگی می کنند ، ادامه می دهد: این جمعیت جزء بافت شهری محسوب نمی شوند و آنها در حومه شهر زندگی می کنند و در سال های اخیر خانه سازی کرده اند. عمده مشکلات شهر ماهشهر نیز در همین نقاط حاشیه ای است.

وی تصریح می کند: شاید بزرگترین مشکل این مناطق حاشیه ای در زمینه آبرسانی و فاضلاب باشد ، زیرا جزو طرح شهری نیست و حتی خدماتی نیز به این مناطق ارائه نمی شود.

سرپرست استان ماهشهر تأکید می کند: در این مناطق حاشیه ای ، به ویژه در شهر طالقانی ، بیشتر چندین خانواده در یک خانه زندگی می کنند و چندین مرکز مسکن جدید برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است ؛ یکی از این نقاط 60 هکتار زمین در نزدیکی شهر طالقانی است.

بندری با اشاره به اینکه برای انجام کارهای اساسی در منطقه آبی مناطق پایانی با یک شبکه فرسوده روبرو هستیم ، تصریح می کند: در برخی مناطق. “از خودتان عبور کنید و مشکلات سلامتی ایجاد کنید ، و برای این منظور ، اقدامات سختگیرانه ای برای جلوگیری از این امر انجام می شود.

بیشتر بخوانید  هشدار؛ قبل از خواب به این میوه لب نزنید

وی با اشاره به اینکه تدابیر تدریجی و مستمر برای بهبود شبکه آبرسانی مشکلات این مناطق را کاهش می دهد ، گفت: بازارهای سنتی و ذبح قصابی در خیابان از دیگر مشکلات حوزه ساخت و ساز ، کشتن و فروش گوشت گرم است. . خارج از شهر

طبق گزارشات گزارشگر بیشترشهر ماهشهر دارای ظرفیت صنعتی عظیمی است ، به ویژه در زمینه پتروشیمی ، که بسیاری از آنها آرزوی کار در شرکت های مختلف را داشته اند و اکنون در آماده سازی مقدمات اولیه زندگی خود (به ویژه مسکن مناسب) رها شده اند.

البته حتی افراد محلی که آرزوی کار در این کارخانه ها و صنایع عظیم را داشتند ، همیشه از بی تفاوتی نیروهای محلی شکایت داشتند ، برعکس ، نه تنها نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی ، بلکه سایر نمایندگان خوزستان ، متقاضیان فرار مدیران غیر محلی در ماهشهر درخواست کردند که 70 درصد نیروهای محلی از نظر اشتغال در اولویت باشند.

در هر صورت ، ما باید امیدوار باشیم که خیریه ها و نیکوکاران نیک اندیش همواره مراقبت از افراد نیازمند را در دستور کار قرار داده و از هیچ کوششی برای کمک به همشهریان نیازمند خود دریغ نکرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید