قوانین حوزه زنان باید اصلاح شود



علیرضا عباسی روز شنبه در اولین نشست گروه زنان البرز افزود: نیمی از جمعیت زن هستند که باید در قوانین افزوده به آنها توجه شود: در این زمینه ، خود زنان باید پیش قدم شوند و نقش آنها باید برجسته تر باشد.
وی اقدامات انجام شده در حوزه زنان پس از انقلاب را ستود و افزود: اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که از رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
وی ادامه داد: شنیدن دغدغه های زنان در موضوعات مختلف ضروری است و متناسب با نقش ویژه آنها در جامعه ، کارگروه هایی در زمینه مسائل زنان فعال است تا بتوانیم در این زمینه برای حل مشکلات تلاش کنیم.

عباسی گفت دیدگاه اسلام در مورد مردان و زنان این است که ملاک برتری مieمن بودن است و هر فرد مومنی اعم از زن یا مرد اگر عمل صالح انجام دهد ، دادگاه خوبی برای به او.

فردیس و استهارد ، نماینده مردم کرج ، با اشاره به اینکه در اسلام (حقوق زنان) و (مسئولیت اجتماعی) به طور همزمان و به طور واضح مورد توجه قرار گرفته است ، تصریح کرد: دیدگاه های شرقی و فمینیستی مستقل از این دیدگاه مشترک و حقوق زنان است یا آن را از نقش مسئولیت

نایب رئیس کمیته کشاورزی Maggles با تأکید بر تمرکز ویژه انقلاب اسلامی در حوزه زنان ، به ارائه آمار اجرای فعالیت های قابل قبول پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه ها زن هستند.

عباسی ادامه داد: پیش از انقلاب ، استادی برای زنان یک درصد بود در حالی که امروز 21 درصد از استادان برای زنان است.

بیشتر بخوانید  تصاویر آخرالزمانی و وحشتناک از لحظه ورود طوفان گرد و غبار به کویت / فیلم

وی گفت: 7 ورزش فعال قبل از انقلاب وجود دارد و امروز 38 ورزش فعال برای بانوان وجود دارد.

عباسی گفت: 9 مربی فعال وجود دارد و امروز 35000 مربی فعال در زمینه زنان وجود دارد:

قبل از انقلاب 7 قاضی فعال بودند و امروز 16000 قاضی فعال در زمینه زنان وجود دارد.

ورزشگاه های زنانه قبل از انقلاب نیز وجود داشت و اکنون حدود 30 سالن زنانه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید