شباهت حقوق معلمان با معلمان برای فشار بر دولت بعدی


شباهت حقوق معلمان با معلمان برای فشار بر دولت بعدی

بهروز محبی نعیم آبادی ، عضو کمیته برنامه ، بودجه و حساب مجلس شورای اسلامی در مورد شایستگی های اجرای رتبه بندی معلمان گفت: رتبه بندی معلمان از سال 92 به عنوان یک تعهد قانونی از سوی دولت در نظر گرفته شده است ، اما متأسفانه از سوی وزارت آموزش و اجرایی آنها سرعت خود را کاهش دادند ، اما مجلس یازدهم بر معرفی رتبه 1400 معلم تأکید کرد و به همین دلیل بودجه سالانه را برای اجرا در نظر گرفت.

وی ادامه داد: جالب است که آقای نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، مصاحبه ای کرد و گفت که معلمان می توانند 80 درصد حقوق خود را دریافت کنند ، در حالی که دولت حقوق اساتید دانشگاه را دو برابر کرده است ، اما متأسفانه دولت این سوال را مطرح کرده است وی در پاسخ به این سوال که چرا دولت در سال هایی که فروش نفت بالا بود و درآمد کشور بالا بود از تعهدات قانونی خود در رتبه بندی معلمان غافل شد.

توجه! والدینی که از 10 تا 17 سال فرزند دارند این فرصت را از دست نمی دهند!
یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه مجلس گفت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان در طول برنامه ششم نیز انجام شد ، اما دولت حسن روحانی در این زمینه به وظیفه خود عمل نکرده است ، اما به نظر می رسد همه این مسائل در وضعیتی که دولت در پایان عمر خود است. “و اجرای آن بر دوش دولت آینده است.

بیشتر بخوانید  واکنش آمریکا به ادعای وال‌استریت ژورنال علیه ایران

دیدگاهتان را بنویسید