وعده جالب هواوی برای دارندگان گوشی های قدیمی


وعده هوآوی و صاحبان گوشی های قدیمی

MeetNews شرکت چینی هواوی پیشنهاد جالبی به مصرف کنندگان داد که به زودی این فرصت را برای ارتقاء حافظه دستگاه های قدیمی ارائه می دهد.

هواوی روز گذشته میزبان رویدادی بود و در حالی که سری P یک صفحه نمایش 50 ستاره بود ، این شرکت اعلام کرد که برنامه ارتقاء دستگاه های قدیمی را راه اندازی می کند.

مصرف کنندگان با تلفن های Mate ، P ، nova و Enjoy قادر خواهند بود حافظه داخلی گوشی های خود را با قیمت پایین 369 CNY (حدود 57 دلار) ارتقا دهند تا جایی برای سیستم عامل هماهنگ بدون از دست دادن فایل های با ارزش داشته باشند.

سری اول Mate 9 ، Mate 10 ، Mate 20 ، Mate 30 ، P 10 ، P 20 و P 30 است ، به جز نسخه های سبک ، که شرایط را ندارند. تلفن ها فضای ذخیره سازی بیشتری خواهند داشت ، به این معنی که تلفن های 64 گیگابایتی به 128 گیگابایت ارتقا می یابند ، تلفن های 128 گیگابایتی به 256 گیگابایت ارتقا می یابند و دستگاه های 256 گیگابایتی 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت می کنند.

گوشی های نوا 2s هواوی ، که در دسامبر 2017 در Nova 7 SE 5 G Youth اعلام شد ، اواخر امسال واجد شرایط نسخه جدید خواهند بود. منابع چینی می گویند اکثر پرچمداران این شرکت در چند سال گذشته واجد شرایط ارتقا بوده اند ، اما هواوی هنوز اطلاعات رسمی را منتشر نکرده است.

به روز رسانی فضای ذخیره سازی ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد ، اما این یک راه عالی برای افزایش عمر تلفن های هوشمند مردم و ارائه این گزینه به هواوی است. این برنامه در حال حاضر فقط در چین موجود است ، اما در صورت موفقیت ، می تواند به بازارهای خارج از کشور نیز گسترش یابد.

بیشتر بخوانید  هشدار؛ در کنار جاده گوشت نخرید!

دیدگاهتان را بنویسید