گیلان در آستانه فاجعه کرونر ؛ تعداد بیماران بستری به 1200 نفر رسید – گیلان نیوز – اخبار استانهای طاسمیس


طبق گزارشات خبرگزاری تسنیم انوش دهنادی-محدمی رشت شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 1200 بیمار کرون در حال حاضر در استان گیلان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 300 بیمار جدید به آمار اضافه شده است ، گفت: 160 بیمار از کرواسی به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. .

دهنادی مقدم با اشاره به تعداد زیاد بیماران بستری و بیمار وخیم در بیمارستانهای کرونری استان گیلان خاطرنشان کرد: بیشترین ظرفیت بیمارستانهای استان توسط بیماران کرونری اشغال شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، گفت: در روزهای اخیر مشاهده کردیم که مردم از رعایت پروتکل های بهداشتی غفلت می کنند و استفاده از ماسک در تجمعات نیز رو به کاهش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه این عوامل ما را به سوی وقوع یک فاجعه در روستاها سوق می دهد ، افزود: از مردم می خواهم که به دور از هرگونه سهل انگاری با قاطعیت به پروتکل های بهداشتی پایبند باشند.

دهنادی مقدم با اشاره به اینکه یکی از عوامل م inثر در افزایش آمار تاج گیلان حجم بالای سفر است ، گفت: از هموطنان می خواهیم از سفرهای غیر ضروری به استان گیلان خودداری کنند.

انتهای پیام / 614 / ی

بیشتر بخوانید  فال روزانه سه شنبه 23 مرداد 1403

دیدگاهتان را بنویسید