وزارت نیرو از قیمت رقابتی بیمه رازی دفاع می کند



به گفته سردبیران،، قیمت پیشنهاد بیمه رازی برای عقد قرارداد با وزارت نیرو در سال جاری به داستانی وسیع تبدیل شده است که هر روز یکی از ابعاد آن مشخص می شود. پخش یک ویدئو در فضای مجازی ، که به طور ضمنی از کارگران خواسته بود در فعالیت های خیابانی شرکت کنند ، جنجال هایی را برانگیخت که در آن بیمه رازی فعالیت های پرخطر انجام داد و قیمت غیر واقعی (در زیر قیمت بازار) متهم شد. با این حال ، این تمام ماجرا نبود و دخالت مستقیم و صریح وزارت نیرو در این موضوع ابعاد جدید تاریخ را روشن کرد.

وزارت انرژی در گزارشی فاش کرد که از 11 شرکت برای قرارداد بیمه جدید دعوت کرده است. 96 ، 97 و 98 اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از این حادثه ، شرکت هایی که در ابتدا به قیمت پیشنهادی اعتراض کردند اعلام کردند که آماده تمدید قرارداد خود با وزارت نیرو به قیمت سال گذشته هستند! که نشان داد اعتراضات صورت نگرفت و قیمتی که توسط وزارت نیرو ارائه شد رقابتی بود. در گزارش وزارت نیرو آمده است: “متأسفانه حق بیمه برای سالهای گذشته بسیار غیر واقعی بوده است ، بنابراین طبق داده های اعلام شده توسط شرکتهای بیمه ، نسبت خسارت آنها در سال گذشته کمتر از 75 درصد و در سال قبل کمتر از 70 درصد بوده است. سال ها. اگر در مذاکرات همیشه از سوی شرکت های بیمه وزارت نیرو اعلام شده بود که قراردادهای درمانی وزارت نیرو آسیب دیده است.

به نظر می رسد شفافیت و تبلیغات قراردادها برای شرکت های دولتی می تواند به بهبود وضعیت رقابتی و جلوگیری از خریدهای گران قیمت در این مجموعه ها کمک کند.

بیشتر بخوانید  مسکن سازان چینی می خواهند با پول نفت ملت ایران بدهی‌های بانک های چین را تسویه کنند | چین رتبه اول فرو ریختن سازه در دنیا

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید