معجزه این غذاها برای تاج بهبود یافته است


روز جدید به گزارش اسپوتنیک ، متخصص غدد در کلینیک تغذیه پزشکی در روسیه ، یورگیتا واراوا ، محقق پژوهشی در موسسه تحقیقات فدرال مرکز تغذیه و بیوتکنولوژی فدرال ، معتقد است که مصرف پروتئین مهمترین بخش رژیم غذایی پس از ترمیم عروق کرونر است. .
به گفته وی ، رژیم غذایی متعادل و متنوع نقش مهمی در روند بهبودی بعد از Quid 19 ایفا می کند و باید از نظر پروتئین بسیار کالری داشته باشد ، بنابراین بین 20-30 کیلوکالری به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در روز باید پروتئین مصرف شود ، متفاوت است بسته به شدت بیماری و وزن اولیه بدن.
همچنین ، متخصص اضافه کرد ، باید پروتئین کافی در رژیم غذایی وجود داشته باشد – این برای مبارزه با کاهش وزن و آتروفی عضلانی در طول بیماری ضروری است.
پس از بهبودی از تاج ، باید پروتئین کافی در رژیم غذایی وجود داشته باشد و بین 1.2 تا 2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن پروتئین مورد نیاز است. برای مقابله با از دست دادن ماهیچه ها ، با توجه به وضعیت کلیه ها ، توصیه می شود حداقل سه عدد داشته باشید. یا مطمئن شوید که چهار وعده پروتئین از شیر ، محصولات لبنی ، ماست ، پنیر ، ماهی ، تخم مرغ ، مرغ ، گوشت (سوسیس شامل نمی شود) ، لوبیا و سویا را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.

دیدگاهتان را بنویسید