آیا اینترنت ماهواره ای به ایران می آید؟ چگونه محافظت کنیم؟


آیا اینترنت ماهواره ای به ایران می آید؟  چگونه محافظت کنیم؟

گزارش باید بیان کند:

* در دبی ، اکثر فروشندگان تجهیزات ماهواره ای سفارش خود را آغاز کرده اند و در نهایت ، طی 2-3 ماه آینده ، بسته spaceX به بازار ایران ارسال می شود. انتظار می رود افرادی که تجهیزات ماهواره ای را از دوبی و کردستان عراق وارد می کنند ، از تابستان سال آینده روی واردات بسته اینترنت SpaceX تمرکز کنند.

* قیمت بسته کامل 500 دلار + هزینه ماهانه 100 دلار است که با احتساب 27 دلار 13.5 میلیون دلار می شود.

بسته و هزینه ماهانه 2.700 میلیون ، که با توجه به اینکه هر ساختمان با ارائه بسته اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس و ساکنان آن از اینترنت wifi با اینترنت 100 برابر سریعتر در ایران استفاده می کنند (هر مودم روتر شرکت SpaceX می تواند 200 کاربر را با وای فای متصل کند) افزایش بی پایان تقاضا در ایران خواهد بود.

از مهندسان اسپیس ایکس پرسیده شد آیا کشورهایی که سعی می کنند ماهواره های ماهواره ای را روی سیگنال های ماهواره ای تلویزیونی متوقف کنند ، می توانند از طریق سیگنال های اینترنتی اسپیس ایکس در زمین یا هوا به هم بروند. آنها پاسخ دادند که قطر هر صفحه SpaceX در بسته خریداری شده 70 سانتی متر است. هر کجا که صفحه را قرار دهید ، هر 10 سانتی متر یک سیگنال ماهواره ای از غرب به شرق دریافت می کند (SpaceX قبلاً 40 درصد از ماهواره های مورد نیاز را به مدار آورده و آنها فعال هستند و بقیه هنوز در حال آماده سازی و راه اندازی Are) هستند.

بیشتر بخوانید  فال روزانه جمعه 25 آذر ماه 1401

آیا اینترنت ماهواره ای به ایران می آید؟  چگونه محافظت کنیم؟

* با این حساب تا امروز ، هر دیش سیگنالی از 3 ماهواره دریافت می کند ، در هر مکانی که باشد.

* ظروف دارای سیستمی هستند که کاملا هوشمند می چرخد ​​و قوی ترین سیگنال را در بین سه سیگنال تشخیص می دهد و بر بهترین و قوی ترین تمرکز می کند.

* نقطه اوج فناوری این است که با حرکت دادن مکان صفحه ، به عنوان مثال ، 70 سانتی متر ، کاربر سیگنال را از 3 ماهواره دیگر دریافت می کند. سه سیگنال باید طی دو سال آینده به 10 سیگنال تبدیل شود.

* به این ترتیب ، هیچ فناوری فعلی یا آینده نمی تواند مانع از رسیدن سیگنال به صفحه مصرف کننده SpaceX شود.

* مهندسان اسپیس ایکس مطمئن شده اند که ظروف اسپیس ایکس مانند ظروف “داده” ای که نبی ارسال کرده و رسیو داشته اند قابل ردیابی نیستند و قابل شناسایی و قابل ردیابی هستند.

* این ظرف فقط وظیفه دریافت سیگنال را بر عهده دارد و ModemRouter که به صفحه متصل می شود ، کاربر را به شبکه اصلی اینترنت اسپیس ایکس متصل می کند و از این پس تنها یک شرکت می تواند تمام فعالیت های اینترنتی کاربر را زیر نظر داشته باشد.

* یعنی اسپیس ایکس بنابراین ، ردیابی فعالیت کاربر در اینترنت فقط برای SpaceX امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید