حامد حدادی: با درد و رنج بازی کردم / هنوز در تیم ملی هستم – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، حامد حدادی پس از بازی تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه که با برتری فرانسوی ها همراه بود ، اظهار داشت: امروز ما در مقابل فرانسه بسیار بهتر از آمریکا بازی کردیم. من همیشه گفته ام اگرچه ما این شانس را داریم که سالی یک بار با تیم های بزرگ بازی کنیم و باید از این فرصت ها حداکثر استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: امروز به دلیل مصدومیت نمی خواستم بازی کنم اما با خوردن مسکن تمام تلاش خود را کردم. برخی از صحنه هایی که به دلیل دردی که داشتم عقب ماندم ، اما بچه ها سعی کردند به من کمک کنند.

حدادی در مورد محاصره ای که بر روی دست رودی هوبرت شلیک شد ، گفت: “در این صحنه ، هوبرت بین ترکیب و دانک مردد بود. او می خواست گل بزند ، اما دید که من آنجا هستم و برای خط من درخواست داد و من رسیدم. اگر من بازیکن محترم و یکی از 5 مدافع برتر NBA بودم. به طور کلی ، فرانسه تیم خوبی دارد و آنها بسیار خوب بازی کردند.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: در حال حاضر قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم ، اما سعی می کنم کوچکتر باشم و فقط در مسابقات مهم حضور پیدا کنم. دوست دارم به تیم ملی کمک کنم ، تا زمانی که بتوانم امتیاز کسب کنم. همه می گویند من بزرگتر هستم ، اما بازیکنانی در کشورهای مختلف وجود دارند که تا 40 سالگی بازی می کنند.

بیشتر بخوانید  ثبت رکورد 19.2 پتابایتی ترافیک روزانه دیتا در شبکه همراه اول

حدادی تاکید کرد: به دلیل مصدومیتی که دارم باید بیشتر به بدنم برسم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من از بدن خود بیش از حد استفاده کردم ، بنابراین صدماتی وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید