فقیر: اگر سپاهان عالی بود ، پرسپولیسی ها عالی بودند


به گزارش خبرنگار ورزشی فارس ، پیغام لازم است وی پس از نایب قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: فکر نمی کنم چیز زیادی آورده باشیم. نتایجی که در این فصل به دست آوردیم در بالا آمده استخارق العاده و عملکرد ما بازیکنان ما بود سزاوار و لیاقت آنها بیش از اینهاست. افتخار می کنم که در آن مدت برای سپاهان بازی کردم.

وی افزود: همچنین به مردم پرسپولیس تبریک می گویم. اگر ما عالی بودیم آنها عالی بودندخارق العاده آنها بودند. رقابت شدید بود و من مطمئنم در سالهای آینده چه اتفاقی برای این افرادی که در سپاهان هستند می افتد. حالت خوبه خواهد افتاد.

دروازه بان سپاهان که آخرین بازی خود را مقابل استقلال برای این تیم انجام داد ، گفت: من سه سال در این تیم بودم و اعضای آن که پسندیدن خانواده من خودم می دانستم. من اصفهان را شهر خودم می دانستم. من همیشه برای موفقیت سپاهان هر کاری ممکن کرده ام و برای این تیم در آینده آرزوی موفقیت می کنم.

نیاسمند در مورد اینکه آیا فکر می کند قبل از پیوستن به سپاهان رکورد بالانس باشگاه را خواهد شکست یا خیر ، تأکید می کند: “خدا را شکر که به من این فرصت را داد که هر دقیقه در هر بازی در درب بایستم و یک دقیقه را از دست ندهم.” این سوال شکر است. ورق خالی و سابقه یک کار تیمی است و من بخشی از تیم هستم. در آینده هرکسی که در دروازه سپاهان بایستد می تواند چیزهای بهتری بفهمد.

بیشتر بخوانید  7 زوج هنری مشهور در تاریخ تلویزیون / خاطرات زیادی که برای مخاطبان ایجاد کردند

پایان پیام /


دیدگاهتان را بنویسید