رفیعی: امیدوارم فصل آینده سپاهانی را خوشحال کنم



به گزارش ایرنا ، “سروش رفیعی” پس از پایان لیگ و مقام نایب قهرمانی سپاهان گفت: لیگ بسیار خوبی بود. ما در کورس قهرمانی بودیم و تا آخرین روز فرصت داشتیم. پرسپولیس هم با 67 امتیاز قهرمان شد و این نشان می دهد که لیگ خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: به پرسپولیس ، هواداران ، بازیکنان ، کادر فنی و دوستان خوبم تبریک می گویم و خدا خیرتان دهد. همچنین از رسانه ها برای کمک تیم ها تشکر می کنم. امیدوارم سال آینده لیگ بهتر و با کیفیت تر باشد.

رفیعی درباره فسخ قرارداد خود با سپاهان تصریح کرد: در حال حاضر من قراردادی با سپاهان ندارم. در این چند روز شرایط بسیار حساس بود و من باید بعد از چند روز استراحت تصمیم بگیرم. فصل نقل و انتقالات شروع می شود و شایعات زیادی وجود دارد. من تا به حال در این مورد با کسی صحبت نکرده ام ، اما تکلیف من در چند روز آینده مشخص می شود.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد ماندن ذوب آهن در لیگ گفت: این باشگاه ریشه دار است و بسیار خوشحالم که آنها موفق شدند در لیگ بمانند. امیدوارم سایپا و ماشین سازی به زودی به لیگ برگردند. تبریک به هموطنانم در شیراز که با فجر به لیگ بازگشتند.

وی در پایان گفت: من همچنین به کارکنان فولاد مبارکه و کادر فنی مان تبریک می گویم. فصل بسیار خوبی را با محرم نویدکیا گذراندیم. امیدوارم هواداران تلاش ما را بپذیرند. امیدوارم بتوانیم فصل آینده سپاهانی را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید  واکنش شجاع خلیل‌زاده به یک شایعه

دیدگاهتان را بنویسید