المپیک توکیو بلاندینی: سبک بازی ایران تغییر کرده است و ما مشکلاتی داریم / نتایج ثبت شده که باورش سخت است


به گزارش خبرنگار فارس از توکیو ، جانلورنزو بلینینی ، سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از بازی با ایران و پیروزی در این مسابقه گفت: اگر بخواهم این بازی را در یک جمله توصیف کنم ، باید بگویم که آنها بازی بسیار سختی داشتند همخوانی داشتن. در ست های اول و دوم علی رغم دشواری بازی شرایط برای ما بهتر شد اما در ست سوم به دلیل تغییر سبک بازی ایران دچار مشکل شدیم.

او عملکرد خوبی داشت گفت معروف وی اشاره کرد و گفت: معروف سریع بازی می کند ، اما سبک بازی جانشین او پاسور متفاوت است و این من را به چالش کشید. من سعی کردم برای آن راه حلی پیدا کنم و در پایان توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینکه هیچ چیز در این گروه مشخص نیست ، خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه این گروه غیرممکن است ، زیرا هر چیزی ممکن است و هر اتفاقی می افتد. در این تورنمنت نتایجی مشاهده می کنیم که شاید باور کردن برای آنها دشوار باشد ، اما آنها ثبت می شوند. به همین دلیل است که باید هر فرصتی را بدهیم. اکنون که در این بازی پیروز شدیم ، فرصت صعود خود را حفظ کرده ایم ، اما مشکل این است که همه تیم ها شانس صعود دارند و باید ببینیم در بازی بعدی چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  سفیر عربستان سعودی وارد تهران شد

دیدگاهتان را بنویسید