برابری تولید و مصرف آب در اکثر شهرهای کشور



به گزارش روز جمعه ایرنا ، حم “حمیدرضا کشفی” امروز (جمعه) در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه اکنون در روزهای گرم سال هستیم و مصرف آب بسیار زیاد است ، افزود: در روزهای اخیر همه منابع تولید آب و تصفیه در حال انجام بود. و البته ، چاههایی که در طول بحران حفر شده اند ، با موفقیت وارد مدار شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در تأمین آب کشور وجود ندارد ، گفت: برخی از سیستم های آبی در برخی از مناطق کشور نیاز به بازسازی و بهبود دارند که پیش بینی می شود با توجه به وامی که این سال و سال آینده داده می شود. ما می توانیم این سیستم ها را اصلاح و بازیابی کنیم و حداکثر عملکرد را در آنها داشته باشیم.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت مدیریت آب و فاضلاب کشور افزود: یکی دیگر از نیازهای ما در برخی مناطق مخازن ذخیره آب در مواردی که با کمبود آب روبرو هستیم.

وی یادآور شد: البته در برخی از شهرها مخازن کافی مطابق با استانداردهای موجود نداریم ، بنابراین باید از آب تولید شده به طور کامل استفاده کنیم.

کشفی افزود: ما به دنبال ساخت مخازن مناسب در شهرهایی هستیم که با کمبود بودجه تأمین شده توسط سازمان برنامه بودجه از منابع خشکسالی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید  راه اندازی بانک ارز دیجیتال سرمایهیه جدید با یک بانک

دیدگاهتان را بنویسید