جمعه سمنان خداحافظی می کنم / شاهچراگی: تقدس جمعه جدیدی که دارم برای همه باید باشد


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراگی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر امروز پس از نماز جمعه این هفته در مرکز این مرکز با مردم خداحافظی کرد استان

امام جمعه سمنان در سخنانی اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهدای سمنان به مدت 20 سال در سرما و گرما در نماز جمعه شرکت کردند و خطبه های من را شنیدند و امروز باید از همه آنها تشکر کنم.

شاهچراغی گفت: امام جمعه موقت نیز در سمنان داشتیم که امروز زنده هستند و برخی از آنها به وطن خود بازگشته اند. من همچنین از آنها به خاطر دست بودن من تشکر می کنم و در روزهایی که نمی توانستم در نماز جمعه شرکت کنم ، آنها با خطبه های محکم خود نماز جمعه را اقامه می کردند. اونا پیشنهاد دادند.

وی گفت: از ستاد اقامه نماز جمعه ، رئیس دفتر وی ، آیت الله سید احمد خاتمی ، مشاور وی ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ائمه جمعه ، علما و مقامات استانی که طی این سالها با ما بوده اند ، تشکر می کنم . “

امام جمعه سمنان نیز به مردم گفت: بدانید که من همزمان که نفس می کشم در اختیار شما هستم و به این خدمت افتخار می کنم. تا جمعه آینده ، جمعه جدیدی که من دارم توسط رهبری معرفی می شوم و قداست وی برای همه لازم و واجب است ، و من همراه و پشتیبان او هستم.

آیت الله سید محمد شاهچراگی ، در اواسط تیرماه سال جاری در جلسه ای با استاندار ، معاونین و فرمانداران شهرستان های استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد ، گفت: در متن استعفای خود برای مقام معظم رهبری ارسال کردم از انقلاب اسلامی ، من اشاره كردم كه 20 سال گذشته ، وقتی مفتخر به ارائه شما در استان سمنان شدم ، همیشه بر سه محور مهم و اصول رضایت مردم ، وحدت و ولایت و رهبری تأكید و تلاش كردم.

بیشتر بخوانید  عکس دیده نشه از خواهر یکتاصر | یکتا ناصر اصلا شبیه خواهرش نیست

در تاریخ 5 آگوست سال جاری ، آیت الله محمدی-گلپایگانی ، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان سمنان نوشت و موافقت خود را با استعفای آیت الله سید محمد شاهچراغی اعلام کرد ، نماینده سمنان.

رهبر معظم انقلاب در این نامه ضمن تقدیر از خدمت صادقانه 42 ساله نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، فرمودند: “من صمیمانه از خدمات و تلاشهای موفق شما در طول چهل و دو سال خدمت صمیمانه تشکر می کنم. خداوند متعال پاداش خوبی به شما عنایت فرماید. من توصیه شما را برای نصب راهنمای نماز جدید در روز جمعه می پذیرم ، و اگر خدا بخواهد ، انجام می شود. “درود بر شما و خدا شما را بیامرزد.”

انتهای پیام / 74001 / م /


دیدگاهتان را بنویسید