جزئیات واکسیناسیون گروه های شغلی در زیر آورده شده است


دکتر کیانوش جهانپور از آغاز واکسیناسیون برخی از گروههای شغلی پرخطر و همچنین بیماران دیابتی در کشور علیه کرونا خبر داد و همزمان جزئیات آن را توضیح داد.

طبق گزارش ها صبحگاه به گزارش ایسنا ، دکتر کیانوش جهانپور گفت: خوشبختانه به مناسبت عید غدیر خم و در آستانه روز خبرنگار با توجه به عرضه مناسبی که در روزها و هفته های اخیر با توجه به واکسن تاج وجود داشته است.

البته دستیابی به سطح قابل قبول واکسیناسیون در افراد در گروه های سنی پرخطر ، گروه های شغلی پرخطر ، یعنی. مرحله سوم واکسیناسیون علیه کرون به موازات دستور وزیر بهداشت آغاز شد. ما در سراسر کشور بودیم ، از جمله معلمان ، اساتید ، رسانه ها و روزنامه نگاران ، اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه ها ، هموطنان در مراکز آموزشی و زندان ها ، کارمندان بانک ها و …

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون اعضای رسانه ها و روزنامه نگاران به طور نمادین از دیروز آغاز شد ، گفت: “با کمک وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی ، لیستی از اعضای رسانه ها ، روزنامه نگاران و عوامل فنی و اجرایی رسانه ها براساس وزارت تنظیم و اولویت بندی شدند. فرهنگ و روزنامه نگاران تدوین شد. “این یک راهنمای اسلامی خواهد بود ، واکسیناسیون آنها آغاز شده و در سراسر کشور انجام می شود و واکسیناسیون اعضای رسانه ادامه خواهد داشت.

جهانپور درباره وضعیت تهیه واکسن Crown گفت: خوشبختانه در شرایطی قرار داریم که به حداکثر میزان واکسیناسیون روزانه رسیده ایم و اگر بخواهیم با همان سرعت ادامه دهیم واکسن تقریباً در دو مورد موجود است هفته ها ” اولین دوز واکسن به طور طبیعی تزریق می شود.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | خدا جواب دعاهات رو داد! | خوشحال باش از این رحمت و غافل نشو + تفسیر دقیق

تقریباً می توان گفت که کمترین نگرانی را در مورد واکسن زدن در روزها و هفته های آینده داریم.

وضعیت تولید واکسن Pastococcus

وی در مورد وضعیت تولید واکسن پاستوکوکوس افزود: واکسن پاستوکوکوس هفته گذشته بیش از 120 هزار دوز به وزارت بهداشت تحویل داده است که در شبکه بهداشت توزیع می شود و این روزها تزریق می شود.

روزنامه نگاران واکسینه شده نیز روز گذشته از این واکسن استفاده کردند. همزمان تولید نیمه صنعتی آن نیز ادامه دارد. خط واکسن صنعتی Pastococcus که در مقیاس وسیع تری تولید خواهد شد ، در ماه سپتامبر راه اندازی می شود.

ما شاهد افزایش تدریجی و تدریجی تولید پاستوکوف خواهیم بود و فکر می کنم در ماه اکتبر به ظرفیت اسمی خود برسد.

وی در خصوص روش واکسیناسیون گروههای شغلی گفت: در گروههای شغلی سازمان یا صنف مربوطه توسط اداره کل استانهای مختلف شمارش و اعلام می شود.

به عنوان مثال ، در رسانه ها با هماهنگی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی ، در معلمان با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش ، اساتید دانشگاه از طریق وزارت علوم ، هموطنان در زندان ها توسط سازمان زندان ها اعلام می شوند و غیره

وزارت بهداشت همچنین موارد را از سازمان یا اصناف مربوطه شمارش می کند و آنها را در مکانهای تعیین شده توسط اصناف و با اولویت بندی صنف مربوطه واکسینه می کند.

جهانپور درباره جزئیات واکسیناسیون دیابت نیز گفت: واکسیناسیون بیماران دیابتی با دستور وزیر بهداشت و با لیست بیماران دیابتی با اولویت بیماران دریافت کننده انسولین در سراسر کشور و واکسیناسیون سایر بیماران آغاز می شود. پس از شمارش موارد و تهیه لیست. “بیماران در کشور کلیدی خواهند بود.

بیشتر بخوانید  وایرال شدن ویدیوی حضور دختر محیا اسناوندی مجری تلویزیونی | + ویدئو

با سرعت اتمام مرحله دوم واکسیناسیون و آغاز مرحله سوم در کشور ، این مرحله آغاز شده و در حال انجام است و فکر می کنم در این ماه به اندازه شش ماه گذشته در کشور واکسیناسیون داشته باشیم.

وی گفت: بیماران دیابتی که اطلاعاتی در سیستم سیب خود دارند علاوه بر مواردی که توسط دانشگاه های علوم پزشکی محاسبه می شود ، واکسینه می شوند. در همین زمان ، امروز ما یک سیستم جامع برای بیمارانی که از انسولین استفاده می کنند ، داریم که به آن ثبت بیماران دیابتی که به انسولین نیاز دارند ، می گویند.

در این راستا ، ما لیستی از مصرف کنندگان انسولین در سراسر کشور داریم و در سایر موارد به موازات اعلام معاون وزیر بهداشت واکسینه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید