برتری چشمگیر فاینورد در اولین بازی جام جهانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در یکی از مسابقات مرحله دوم مرحله دوم فصل 22-221 لیگ کنفرانس اروپا ، تیم فوتبال هلند فاینورد ، در حالی که علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از بازیکنان اصلی خود در این تیم برای اولین بار است ، در 10:30 پنجشنبه شب در استادیوم کوئیپ با دریتای کوزوو روبرو شد.

فاینورد در دقیقه 7 با گاس تیل خوب شروع کرد ، اما برتری جهانبخش چندان قوی نبود و دریتا کوزوو در دقیقه 12 و 16 با کمال تعجب دو گل به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 2 برتری پیدا کند. -1 کوزوو دریتا تمام شد .

علیرضا جهانبخش در دقیقه 50 اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد و در دقیقه 62 تیم را ترک کرد و رابرت بوزنیک جایگزین وی شد.فقط 6 دقیقه بعد از این تعویض ، فاینورد موفق شد گل تساوی را از گاس تیل مقابل دریتا کوزوو به ثمر برساند. انجام داد

فاینورد که با تساوی بدون گل متوقف شده بود ، امشب دید که این مسابقه با تساوی 2-2 به پایان رسید که باعث حذف آنها در پلی آف می شود ، اما گاس تیل یک بار دیگر درخشید و یک گل به ثمر رساند. تیم دیگر مقابل دریتا کوزوو هت تریک کرد.

تیم جهانباخ در این دیدار با پیروزی 3-2 در این دیدار و در مجموع دو مسابقه مقابل دریتا کوزوو ، حریف تیم سوئیس از لوسرن در دور سوم پلی آف کنفرانس لیگ اروپا ، پیروز میدان شد.

ستاره ایرانی فاینورد 62 دقیقه در مقابل Drita Kozovo در زمین بود و اولین بازی رسمی خود را برای باشگاه جدید خود انجام داد ، تیمی که قبلاً یک نیمه در یک بازی دوستانه مقابل Spider یونانی بازی می کرد.

بیشتر بخوانید  کرم ابریشم را در عرض 11 ثانیه پیدا کنید

258 41

دیدگاهتان را بنویسید