افراد دارای معلولیت در مناطق کم درآمد در اولویت مسئولان نیستند!


به گزارش خبرگزاری فارس در رشت ، پنجشنبه شب مصادف با عید غدیر ، سازمان بود بسیج رسانه استان گیلان و سید علی سکوت سخنگوی سادات گیلان به دیدار افراد شریف معلول در رشت رفت تا مردم این منطقه بتوانند نگرانی های خود را مستقیماً به نماینده مجلس و خبرنگاران اعلام کنند.

هنگامی که به مردم منطقه مراجعه کردم تا مشکلات اولیه آنها ، مهربانی و حمایت ، متانت و سرسختی آنها را ذکر کنم ، متوجه شدم که چگونه با وجود مشکلات ، آنها قبل از درخواست ، میزبان بودند و از مهمانان ، مهمان نواز بودند. و مهربان ، اما سردرد ، یکی یکی ، آنها نیازهای خود را می طلبند.

آنچه تعجب آور است این است که برخی مناطق در شهر رشت هنوز با آسفالت دست و پنجه نرم می کنند. مناطقی که در داخل شهر رشت قرار دارند و فاصله چندانی با مرکز رشت ندارند ، مناطقی که اگرچه آسیب پذیر هستند اما نیاز به توجه بیشتر مسئولان شهر و شهرداری دارند. یک روز به دلیل وجود کانال ثابت بوی بدی ایجاد کرد و مورد اعتراض مردم قرار گرفت و پس از آن شهرداری به سادگی که پوشیده از خاک و گل است اما به دلیل کمبود کار تخصصی باعث خیس شدن بیش از حد هوا شده است ، بنابراین باران کوتاه مدت حتی در این شهر بارانی منجر به آب گرفتگی و آزار ساکنان این منطقه می شود.

مقامات به خواسته های ما گوش می دهند

مادر مهربان به ما پیوست و از عدم تمیز بودن منطقه شکایت کرد و گفت: “وجود سطح زباله تقاضای زیادی برای این منطقه نیست. این واقعیت که زباله ها چهره این منطقه را آلوده می کند ، روح مردم را آزار داده است.” در این منطقه “آیا این منطقه به افراد زیادی نیاز دارد؟” او همچنان به تنظیم ادامه می دهد مادر او به ما گفت که می خواست شما بدانید که نانوایی در این مسیر چه مدت است ، که مقامات هرگز تحمل زندگی در چنین شرایطی را ندارند ، همه منطقه را فراموش کرده اند و کسانی که از ما بازدید کرده اند مشکلات ما را دیده اند ، اما آنها آنها را نادیده گرفتند

بیشتر بخوانید  شبکه 3 بازی پرسپولیس یا استقلال - سپاهان را پخش می کند؟

دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مشکل دارند

زن دیگری کنار تیر برق ایستاده بود و اگرچه به تیر برق تکیه داده بود و به آنچه مردم به نماینده مجلس می گفتند خیره شد ، ناگهان صحبت کرد و گفت: “من می خواهم آنها به مدرسه این منطقه توجه کنند. کودکان با مدرسه مشکل دارند. “هیچ خدماتی برای همه خانواده ها وجود ندارد و طغیان جاده ها در پاییز و زمستان به درد این منطقه آسیب رسانده است. همچنین باید به آموزش و پرورش این منطقه توجه شود.”

آیا وعده اقدامات بعدی برای حل مشکلات منطقه معلولین تحقق می یابد!

نماینده مردم رشت ج مجلس وی به مناسبت عید غدیر در برابر مردم ظاهر شد و گفت كه در نبود این امکانات اساسی مشكلات شهری و ضعف حاكمیت شهری قابل قبول نیست و عدم توجه دقیق به این منطقه را نشان می دهد. انتظار می رود که او توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد.

سید علی آگازاده با بیان اینکه به زودی با مسئولان شهری دیدار خواهد کرد تا مشکلات مردم منطقه را پیگیری کند و تحت پیگرد جدی قرار گیرد ، افزود: ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم این منطقه انجام خواهیم داد چنین وضعیتی برای این منطقه غیرقابل قبول است. “

مناطق کم درآمد در شهر در اولویت مسئولان شهری نیست

بدیهی است که عدم مطالعه دقیق مشکلات شهری ، به ویژه در مناطق کوچک است. این واقعیت که برخی مناطق در رشت هنوز با مشکل زباله روبرو هستند و نظافت شهر یا آسفالت کوچه ها انجام نشده است ، نشان از ضعف مدیریت و عدم اولویت مشکلات و خواسته ها دارد.

بیشتر بخوانید  میلانوویچ ابراز امیدواری برای روابط بهتر بین ایران و کرواسی کرد

یکی از مشکلاتی که شهر با بارش های نقره ای با آن روبرو است این است که به نظر نمی رسد مناطق کم درآمد این شهر در اولویت مسئولان شهری قرار داشته و در بسیاری از موارد فراموش شده اند. با این حال ، این مناطق باید در اولویت مقامات باشد و مشکلات آنها باید حل شود ، نه اینکه پس از چند سال هنوز مشکل آب آشامیدنی آنها نگران کننده مردم منطقه باشد به دلیل وضعیت جاده ها ، فاضلاب ها ، مدارس ، کنسروها آشغال و کمبود نانوایی.

انتهای پیام / 3389


دیدگاهتان را بنویسید