روپوش قهرمانی شایسته رشد پرسپولیس است / اشتباهات برای قرمزها ممنوع است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


فرزاد آشوبی در گفتگو با گزارشگر بیشترفضل یاری در مورد ادامه برتری پرسپولیس در هفته قبل از پایان لیگ برتر گفت: تیمی که توانست در یک دوره کاملا فرسایشی سطح قهرمان خود را حفظ کند نیز ارزش تکرار این عنوان را دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر بخواهیم تمام مسابقات فصل را آنالیز کنیم ، برنامه فشرده این تیم را کاملاً درک خواهیم کرد. پرسپولیس به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کمترین وقت استراحت را داشت اما نشان داد که متحد است و برای تکرار گل خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با تاکید بر رویارویی با پرسپولیس مقابل پیکان تهران خاطرنشان کرد: پیکان از ابتدای فصل به تیم بسیار خوبی تبدیل شده است. آنها در هفته های اخیر به نتایج قابل قبولی رسیده اند. در بازی های حساس انگیزه بازیکنان در برابر تیم های محبوب نیز افزایش می یابد. کادر فنی پرسپولیس مطمئناً می داند که در بازی با پیکان جایی برای اشتباه وجود ندارد و هر دو تیم با تمام وجود بازی خواهند کرد.

این کارشناس فوتبال ایران با اشاره به احتمال شکست پرسپولیس مقابل پیکان و سپاهان برای پیروزی مقابل استقلال و تغییر سرنوشت قهرمان از این دوره از رقابت ها گفت: در فوتبال همه چیز ممکن است. تفاوت این ورزش با سایر ورزش ها غیرقابل پیش بینی بودن آن است. مطمئناً کوچکترین اشتباه هر تیمی می تواند تلاش های فصل را از بین ببرد.

آشوبی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی قهرمانی پرسپولیس با وجود اختلاف دو امتیاز با سپاهان اصفهان احتمال بیشتری دارد. فارغ از جایگاه تیم ها و امتیازات آنها ، اگر می خواهیم تکنیکی عمل کنیم ، پرسپولیس همچنان عنوان را حفظ می کند و لیاقت این عنوان را دارد.

بیشتر بخوانید  صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

روپوش قهرمان شایسته قد پرسپولیس است / اشتباهات برای قرمزها ممنوع است

دیدگاهتان را بنویسید