تسلیت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پس از درگذشت محمد سرور رجایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر حجت الاسلام محمد قمی ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، پس از درگذشت محمد سرور رجایی ، هنرمند اهل قلم ویروس کرونا وی جان خود را از دست داد و تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

رئیس سازمان بسم الله الرحمن الرحیم

الَذِینَ اگر صَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ آنها گفتند کسب و کار لِلَّهِ و .نَّا ِلَیْهِ رَاجِعُونَ ۱۵۶﴾ ولَئِکَ عَلَیْهِمْ صْلَوَاتٌ مِنْ رْبِّهِمْ وَةٌرَحْمَةٌ وَولَئِکَ هُمُ الَمُهْتَدُونَ ۱۵۷﴾

محمد سرور رجایی ، مرد بزرگ مهربان و دست گرمی بازی کردنهمیشه خندان ، اما خصمانه و سخت کوش ، با قلم و رسالتی روان ؛ او خستگی ناپذیر بود و نگاه انقلابی وی جنبه های دیگر را تحت الشعاع قرار می داد.

امروز در روز “عیدولا الاکبر“، عید سعید غدیر که عید بزرگ مسلمانان و عید دو ملت ایران و افغانستان است ، استاد محمد سرور رجایی بزرگ به دیدار حقیقت شتافت و انشا Godالله میهمان مولوی متقی ، فرمانده مومنان.

چه کسی به درستی شیطنت می کند Applesani وی با شناخت دوستی و پیوند عمیق بین دو ملت درگیر ، با کارهای موثر و مستند خود ، پیرو خط مبارزات خمینی و انقلاب دوستان جهان ، قسمت مهمی از گسترش این مسیر روشن را بین بیماران و مجاهدین آغاز کرد. افغانستان.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده عزیز وی و به همه مجاهدان و هنرمندان اسلامگرا انقلابی افغانستان و ایران ، از درگاه خداوند متعال ، برای روح عزیز ، درجات عالی را مسئلت نموده و با خواننده مبارک امیرالمومنین (ع) سرگرمی دارم توانا من انجامش میدم.

بیشتر بخوانید  ترس مسافران از پرواز خفاش ها در کابین خلبان هواپیما / فیلم

محمد کامی
7 اوت 1400 ه
18 ذی الحجه الحرام 1442 ق
با عید سعید غدیر هم زمان است

دیدگاهتان را بنویسید